-->
דודו כהן (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
דודו כהן (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

ראש עיריית טירת כרמל קורא להמשך המערכה נגד חיזבאללה

בראיון לרשת i24News לאחר מטח הטילים על חיפה מוקדם יותר הבוקר, הפציר ראש עיריית טירת כרמל דודו כהן בראש הממשלה להמשיך את המערכה נגד חיזבאללה: "זאת ההזדמנות שלנו להפיל אותם על הקרשים. אני קורא לרה"מ ולשרים לסיים את המשימה ולהכריע את האויב, זו הזדמנות שלא תחזור"

פורסם בתאריך: 27.9.24 10:27

ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן, מפרסם היום קריאה לממשלה שבה הוא מפציר בה "לנצל את ההזדמנות ולהכריע את חזבאללה אחת ולתמיד".

בריאיון שקיים הבוקר (שישי) בערוץ i24News, שעה קלה לאחר מטח טילים לאזור ואזעקה שנשמעה בעיר, הוסיף ראש העיר: "צה"ל מכה באופן נחרץ ואגרסיבי בחזבאללה. זאת ההזדמנות שלנו להפיל אותם על הקרשים. אני קורא לרה"מ ולשרים לסיים את המשימה ולהכריע את האויב, זו הזדמנות שלא תחזור".

עוד הוסיף כהן: "מה שעברנו הבוקר הוא השגרה של תושבי הצפון כבר 11 חודשים. גבול הצפון חייב להיות אזור בטוח, התושבים חייבים לחזור לבתיהם בהקדם ולפתח את התעשייה, החקלאות, המדע, והקהילה. אסור להפקיר את הצפון וכולנו, גם התושבים וגם ראשי הרשויות, מחזקים את ידי צה"ל וכוחות הביטחון. הם יקבלו מאיתנו את כל הזמן ואת כל אורך הנשימה על מנת לסיים את המשימה. יש פה הזדמנות שלא תחזור. אנחנו לא צריכים להמשיך בשגרה של מיגון, חשש, כניסה למרחבים מוגנים וללמד את הילדים שלנו כיצד להתגונן בשעת חירום. אני קורא לראש הממשלה ולשרים, לנצל את ההזדמנות אחת ולתמיד ולהכריע את האויב. אי אפשר להמשיך במציאות הנוראית הזו כל כך הרבה זמן".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר