דודו כהן (צילום: מטה דודו כהן)
דודו כהן (צילום: מטה דודו כהן)

עיריית טירת כרמל לא מצטרפת לשביתה

ראש עיריית טירת כרמל, דודו כהן, הודיע כי העירייה הונחתה לפעול כרגיל ולא תצטרף להשבתת המשק. גם מערכות החינוך, למעט בתי הספר התיכונים שמושבתים על ידי ארגון המורים, צפויים לעבוד כרגיל. כהן: "עמדתי כראש העיר של טירת כרמל היא כי השבתת המשק אינה הדרך הנכונה בעת הזאת. כעת נדרשת בעם אחדות, ערבות הדדית ותמיכה בצה"ל ובכוחות הביטחון"

פורסם בתאריך: 2.9.24 00:49

ראש עיריית טירת כרמל, דודו כהן, הודיע כי עיריית טירת כרמל לא תצטרף לשביתה היום.

בהודעה ששיחרר אתמול (ראשון) בערב, כתב כהן לתושבי העיר: "החזרת החטופים והנעדרים בשלום הינה חובה מוסרית של מדינת ישראל ואזרחיה וכולנו תפילה לשובם בשלום. אני מחזק את חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון הנלחמים כבר למעלה מעשרה חודשים על מנת להחזיר את הביטחון למדינת ישראל ולהשיב את החטופים הביתה. בעקבות הודעת ההסתדרות, אבקש להבהיר את עמדתי כראש העיר של טירת כרמל כי השבתת המשק אינה הדרך הנכונה בעת הזאת. כעת נדרשת בעם אחדות, ערבות הדדית ותמיכה בצה"ל ובכוחות הביטחון. לפיכך, טירת כרמל לא תיקח חלק בשביתה".
לפיכך, עובדי עיריית טירת כרמל – לרבות הצוותים החינוכיים, הונחו להגיע לעבודה כרגיל. בעיריית טירת כרמל גם מעדכנים את מערות החינוך שיפעלו:

גני הילדים – ככל שיגיעו שתי סייעות, הגן יפעל כרגיל. במקרים שבהם תהיה חסרה סייעת, בעירייה מבטיחים כי יעשו מירב המאמצים להשלים את החוסרים ולהפעיל את הגן במתכונת מיטבית.
צהרונים בגני הילדים – יפעלו כרגיל.
מוסדות החינוך המיוחד – יפעלו כרגיל כולל מערך ההסעות.
בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים – בהתאם להודעת הסתדרות המורים, הלימודים יסתיימו בשעה 11:45.
צהרונים בבתי הספר היסודיים – שעות פעילות בכל צהרון יישלחו בנפרד להורים.
בתי הספר התיכוניים – מושבתים בעקבות החלטת ארגון המורים.
"אנו פועלים כדי להבטיח שגרת חינוך יציבה ככל האפשר למרות האתגרים, ונעשה כל שביכולתנו כדי לתמוך בכם, ההורים, ובילדיכם בתקופה זו", הוסיף כהן.

תגובות

3 תגובות
3 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר