סופי נקש, לזר קפלון וצביקה ברבי. לא יקום ולא יהיה
סופי נקש, לזר קפלון וצביקה ברבי. לא יקום ולא יהיה

נקש וברבי מנעו מינוי חדש ברשות לקליטת עלייה

מכרז למשרה חדשה של מנהל מחלקת קליטה ברשות לקליטת עלייה - תפקיד שאליו מועמדת מספר 4 בסיעת חיפה ביתנו - נעצר על ידי חברי מועצת העיר סופי נקש וצביקה ברבי. לסגן ראש העיר לזר קפלון מחיפה ביתנו, המכהן גם כיו"ר דירקטוריון הרשות, לא נותר אלא לוותר

פורסם בתאריך: 5.2.19 14:45

לפני שבועות אחדים פורסם בעיתונות המקומית מכרז למשרה חדשה של מנהל מחלקת קליטה ברשות לקליטת עלייה. בתיאור התפקיד, בהיקף של חצי משרה, נכתב כי הוא כולל שילוב ותיאום פעילות בקרב עולים חדשים וותיקים מול הרשות, ניהול צוות עובדי מחלקת הקליטה, סיוע במציאת דיור, עידוד עלייה לחיפה, סיוע בקלט ראשוני ועוד. למכרז ניגשו כמה מועמדים, שחלקם אף קיבלו תשובה כי הם לא התקבלו, ול"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי בין המועמדים הסופיים נמצאת טטיאנה דג'ון – דוברת המטה של רשימת חיפה ביתנו בבחירות המוניציפליות האחרונות שגם הוצבה במקום הרביעי ברשימה.

פרסום המכרז והאפשרות כי דג'ון תמונה לתפקיד גררו ביקורת קשה על סגן ראש העיר לזר קפלון מחיפה ביתנו המשמש גם יו"ר דירקטוריון הרשות לקליטת עלייה. חברי המועצה צביקה ברבי מהקואליציה וסופי נקש מהאופוזיציה שמונו לדירקטורים ברשות זעמו על המהלך ודרשו לעצור את המכרז. לדבריהם, המכרז לתפקיד שלא היה קיים קודם לכן פורסם ללא ידיעתם. ביום ראשון נפגשו ברבי ונקש עם קפלון והודיעו לו כי הם לא ייתנו יד למהלך. בפגישה סוכם שהמכרז ייעצר ושנקש תשמש יו"ר ועדת איתור ומכרזים ברשות.

 

 

ברבי, לא במשמרת שלך?

"המכרז אכן נעצר. לאחר שנודע לנו כי פורסם מכרז ללא ידיעתנו קיימנו פגישה דחופה עם קפלון והודענו לו שהוא עוצר את המכרז. כמו כן, למען ההגינות והיושרה החלטנו שנקש תעמוד בראש ועדת איתור ומכרזים כדי למנוע לזות שפתיים ושכל עובדי הרשות יכונסו ביום ראשון כדי להרגיע אותם ולוודא שכל אחד מהם יקבל טלפון אישי מחברי הדירקטוריון כדי למנוע מקרים דומים".

נקש, ניצחון קטן?

"ברבי ואני נפגשנו עם קפלון וביקשנו לקבל הבהרות לגבי מכרזים שיצאו ומכרזים שבמסגרתם כבר מונו אנשים לתפקידים שונים. כל נושא קבלת עובדים חדשים ברשות לקליטת עלייה הוקפאו, והוחלט להקים ועדת איתור בראשותי, שבה יישבו גם ברבי וקפלון ונגיע ביחד להחלטות המתאימות והראויות ביותר".

קפלון, התקפלת?

"כל מה שברבי ונקש אמרו זה אמת. ביום ראשון הם יגיעו לרשות כדי להכיר את הצוות ואת העבודה מבפנים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני יודע

    פשוט בושה! האם ידוע שמונו עוד מספר אנשים על תפקידים החדשים שלא היו ברשות בעבר? נדרשת בדיקה יסודית. אסור לנפח מנגנון ולחלק משרות לאלה שכל הכישורים שלהם-קירבה למפלגת ישראל ביתינו.

  2. טל

    הנה התחלנו למנות מקורבים בסגנון ליברמן.

    ישראל ביתנו מסריחה בכל מקום בו היא מגיעה.

  3. חיפאי מאוכזב

    כבר בתחילת הקדנציה של קליש מתחילות הקומבינות לתפקידים בהטיית מכרז !!!דבר מבייש העירייה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר