-->
מיכי אלפר (צילום: מטה הבחירות של דגל לתושב)
מיכי אלפר (צילום: מטה הבחירות של דגל לתושב)

ישיבת מועצת העיר לא תשודר, זוהי הסיבה

ישיבת מועצת העיר שתתקיים היום הועברה לבניין מינהל ההנדסה ולא תשודר בפייסבוק של עיריית חיפה. יו"ר סיעת דגל לתושב מיכי אלפר: "מקומם ומביש שהעירייה מנסה לעשות שימוש ציני במצב הביטחוני כדי להעביר החלטות לא חוקיות ושנויות במחלוקת במחשכים, תוך הסתרה מעין הציבור"

פורסם בתאריך: 8.10.24 11:01

מועצת העיר אמורה להתכנס היום (שלישי) לאחר שהישיבה שאמורה היתה להתקיים בשבוע שעבר נדחתה בשל מתקפת הטילים האיראנית. אלא שבשל המצב הביטחוני תתקיים הישיבה בבניין מינהל ההנדסה ולא באולם מליאת המועצה בבניין עיריית חיפה.

ישיבות המועצה משודרות באופן קבוע בדף הפייסבוק של העירייה עוד מהקדנציה של ראש העיר הקודמת עינת קליש רותם, אך לא כך הפעם. יו"ר סיעת דגל לתושב מיכי אלפר גורש כי גם הישיבה שתתקיים היום תשודר, ובפנייה למזכירת המועצה דיאנה רוי הוא ביקש אלפר שיוכן מבעוד מועד ציוד מתאים לשידורה.

וזוהי התשובה שקיבל אלפר: "בחנו את פנייתך בסיוע השירות המשפטי, ונבקש להשיבך כי חשיבות פומביות דיוני המועצה ידועה ומקוימת הלכה למעשה בכל דיוני המועצה. ברם, בצוק העתים, נאלצנו לבטל את ישיבת המועצה שנקבעה ל-1 באוקטובר, ולשם הבטחת פעילותה השוטפת והסדירה של המועצה פעלנו לקיום הדיון במבנה חלופי שבו קיים מרחב מוגן, וזאת לנוכח היעדר מיגון נדרש במבנה בהיכל העירייה".

 

 

עוד נכתב כי "אנו מצויים בעתות חירום ומלחמה קשה, והחלטת ראש העיר לקיים את ישיבת המועצה בבניין מינהל ההנדסה נעשתה בשל אילוצים בטיחותיים, לרבות מגבלות ההתקהלות הקבועה בדין, והצורך להבטיח עד כמה שניתן דיון בנושאים דחופים המונחים על סדר יומה של המועצה. בשל הנסיבות החריגות לא ניתן יהיה לשדר את דיון המועצה במיקום הזמני שנקבע, ואולם יובהר כי לא קבועה בדין חובת שידור ישיר של דיוני המועצה, ואני נפעל להבטחת פומביות הדיון בכך שהוא יוקלט, יתומלל ויועלה בהקדם האפשרי לאתר העירייה".

אלפר מסר בתגובה: "מקומם ומביש שהעירייה מנסה לעשות שימוש ציני במצב הביטחוני כדי להעביר החלטות במסתרים הרחק מעין הציבור. גם המענה הארוך והמפותל לא הצליח לשכנע מה מונע את שידור הישיבה כתמיד, מלבד כאמור ניסיון להעביר החלטות שנויות במחלוקת במחשכים. אשאל שוב – מדוע צוות השידור לא יוכל להעביר את הישיבה כמקובל? מגוחך לראות כיצד דוקא אלו שידעו לצעוק על שקיפות בקדנציה הקודמת נאלמו לפתע ומובילים העברת החלטות לא חוקיות ושנויות במחלוקת במחשכים, תוך הסתרה מעין הציבור. הבטיחו שינוי אך מציגים שינוי לרעה".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. אלונה

    הבנים של אלפר מתגייסים לצבא? אלפר עשה שירות צבאי? ואני לא מתכוונת למשגיח כשרות או משק דת.

    שישב בשקט ויחכה לזמנים אחרים עבור המוטיבציה שלו להעביר נכסי ציבור לחרדים בלבד כולל אלו שלא גרים כאן. ספוילר: סומכת על יונה וההנהגה הנוכחית שזה לא יקרה.

  2. חיפאי

    אלפר צודק בכל מילה, לסדר כיכרות להצטלם ולפרסם יש צוותי צילום וכו' , להעביר ישיבת מועצה פתאום אין. הכל חשוך בעיר הזאת עם יהב והכלומניקים סביבו. יהב- סע לירושליים ותביא כספים למיגון ומיקלוט במקום לפטפט את עצמך לדעת בדברי הבל ויחסי ציבור ריקים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר