-->
טטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)
טטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)

האופוזיציה הודיעה ליהב: "נכנסים מתחת לאלונקה"

במערכת הפוליטית החיפאית משאירים את המחלוקות בצד ומתגייסים לסייע לעיריית חיפה. יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו טטיאנה ג'ון פנתה לראש העיר יונה יהב והציעה את עזרתם של חברי הסיעה: "כשהתותחים רועמים, מוזות כמוני לא שותקות אלא באות לסייע. הניסיון הארגוני שלנו יכול לסייע"

פורסם בתאריך: 24.9.24 10:10

בימים אלו, לאחר שחיפה נכנסה לטווח שיגורי הרקטות של חזבאללה, במערכת הפוליטית החיפאית יש מי שמשאיר את המחלוקות בצד ומתגייס לסייע לעיריית חיפה.

אתמול (שני) פנתה יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו טטיאנה ג'ון מהאופוזיציה לראש העיר יונה יהב והציעה את עזרתם של חברי הסיעה בכל דבר שיידרש. "בתקופה לא פשוטה זו, כאשר האיום הביטחוני על חיפה ועל תושביה מתגבר בעקבות הסלמת המלחמה בצפון, סיעת מחוברים לחיפה ביתנו מעמידה לרשות עיריית חיפה את יכולותיה הארגוניות וכן סיוע ותקשורת עם כל האוכלוסייה, ובפרט עם העולים החדשים דוברי השפה הרוסית. בזמן המלחמה כולנו מתחת האלונקה ומודיעים לך שנמלא אחר כל בקשה שלך לסייע לעירייה בעבודתה החשובה בימים האלה".

 

 

ג'ון מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "כשהתותחים רועמים, מוזות כמוני לא שותקות אלא באות לסייע. הניסיון הארגוני שלי עם עולים חדשים ועם הקמת חמ"לים, הניסיון של חבר הסיעה יעקב בורובסקי שהיה ניצב בדימוס במשטרה, והניסיון של חבר הסיעה ארטיום חרצ'נקו, שהוא פעיל חברתי שעשה המון לטובת תושבי העיר מתחילת המלחמה – יכולים לסייע בתקופה כזו. פניתי ליהב והצעתי לו את עזרתנו בכל מה שנידרש. בתקופה כזו אנחנו משאירים את המחלוקות הפוליטיות בצד ונרתמים לטובת תושבי העיר. זה צו השעה".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. שי מנצ'יק

    מעניין אם זעאתרה גם נכנס מתחת לאלונקה כלשהיא או שהוא גר בארץ אחרת…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר