-->
יותם מינץ (צילום: בועז כהן)
יותם מינץ (צילום: בועז כהן)

יותם מינץ נבחר ליו"ר דירקטוריון עפת"ח

משרד הפנים אישר את מינויו של יותם מינץ, מספר 2 בסיעת אחדות הציונות הדתית, ליו"ר דירקטוריון העמותה לפיתוח תיירות חיפה. מינץ: "אני רואה בפיתוח העיר, ובפרט בפיתוח התיירות שלה, מעשה ציוני וערכי. לחיפה יש פוטנציאל תיירותי אדיר, ואעשה כל מאמץ שהיא תממש אותו"

פורסם בתאריך: 23.9.24 12:21

משרד הפנים אישר את מינויו של יותם מינץ ליו"ר דירקטוריון עפת"ח – העמותה לפיתוח תיירות חיפה.

מינץ, תושב נוה שאנן, נשוי ואב לארבעה ילדים, הוא בוגר המכינה הקדם צבאית עלי. הוא שירת בצה"ל כמפקד פלוגת חי"ר בחרוב, ולאחרונה מונה למג"ד כרמל – גדוד מילואים שמוקם בימים אלה כחלק מאוגדה חדשה לצורך מתן מענה ביטחוני לחיפה ולמטרופולין.

מינץ הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה באוניברסיטת חיפה ובוגר תוכנית "רוטשילד קיסריה" שבמסגרתה ניהל והנחה קבוצת סטודנטים מעורבת של יהודים וערבים באוניברסיטה. הוא הקים מיזמי תיירות ומיזמים חברתיים בחיפה, הכין נוער לקראת שירות משמעותי במסגרת ארגון אחריי, שימש יו"ר ועד הורים וחבר הנהלה בעמותת מרכז תרבות דתי לנוער חיפה, וכיום הוא שותף במשרד עורכי דין בתחום המסחרי, מלווה ומייעץ לבעלי מניות ולדירקטוריונים של חברות מסחריות.

 

 

מינץ התמודד בבחירות המקומיות במקום השני ברשימת אחדות הציונות הדתית בראשותו של יוסי הניג, ואת המינוי ליו"ר עפתח הוא מקבל במסגרת ההסכמים הקואליציוניים של הניג עם ראש העיר יונה יהב.

עפת"ח הוקמה בשנת 1999, והיא משמשת כתאגיד עירוני שמטרותיו הן קחדום ופיתוח התיירות בחיפה, שיווק אתרים קיימים ועתידיים בעיר, ייזום, תכנון, שיווק ועידוד מפעלי תיירות, מסלולי תיירות, מוקדי תיירות, אתרי תיירות ושירותים תיירותיים.

מינץ מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "כמי שגדל בחיפה, חי בה את כל שנותיו, ומשפחתו היא חלק בלתי נפרד מחיפה מאז 1933, זכיתי לגדול על כל מה שיש לחיפה להציע – ים וספורט ימי, הליכה בשבילים, במדרגות חיפה וביערות, ההיסטוריה הקרובה והרחוקה, גדולי ישראל שקבורים בעיר, אקדמיה, מוזיאונים ומגוון תרבותי עשיר. אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת, ואני רואה בפיתוח העיר, ובפרט בפיתוח התיירות שלה, מעשה ציוני וערכי. לחיפה יש פוטנציאל תיירותי אדיר וייחודי שאפשר וצריך להוציא מהכוח אל הפועל, ואעשה כל מאמץ, בשיתוף פעולה עם העירייה ועם כל הגופים בעיר, ותוך הידוק וחידוש היחסים מול משרדי הממשלה, לגרום לכך שהעיר תממש את עצמה, תהיה אבן שואבת ליזמים בתחום, תתמוך ותחזק אותם, וגם תהווה מקור לגאווה לתושביה".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העמותה הזאת בזבזה עשרות מליוני שקלים ולא קידמה כלום. יונה יהב קיבל את העיר ב-2003 עם 1500 חדרי מלון וב-2024 נכנס לתפקיד כשלחיפה יש 1500 חדרי מלון.
    להשקיע בפרסום במצב הנוכחי זה שטויות. אין שדה תעופה בינלאומי. והגליל מעניין תיירות נוצרית שגם לא תבוא בשנים הקרובות. אז הכי טוב לצמצם נזקים והוצאות אולי הכסף של העמותה יכול לעבור לשיפוץ טיילות או מבני תרבות כמו ספרית מינץ השרופה או מוזיאון מנה כץ שסגור כי אין מעלית
    זה יקדם את מה שאפשר

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר