-->
בניין מינהל ההנדסה של עיריית חיפה (צילום: בועז כהן)
בניין מינהל ההנדסה של עיריית חיפה (צילום: בועז כהן)

אדר' אורית מרץ נבחרה למהנדסת העיר

המחליפה של אריאל וטרמן: אדר' אורית מרץ, 57, תושבת חיפה, היא בעלת תואר שני בארכיטקטורה ובינוי ערים בהצטיינות מהטכניון. בשנים האחרונות היא עבדה כמהנדסת של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מורדות הכרמל, שחולשת על נשר, טירת כרמל ורכסים

פורסם בתאריך: 15.9.24 18:46

ועדת המכרזים של עיריית חיפה בחרה היום (ראשון) את אדר' אורית מרץ למהנדסת העיר החדשה של העירייה. מרץ, 57, תושבת חיפה, בעלת תואר שני בארכיטקטורה ובינוי ערים בהצטיינות מהטכניון, תחליף בתפקיד את אדר' אריאל וטרמן, שעל ההחלטה כי יפרוש פורסם בלעדית ב"כלבו – חיפה והקריות".

בשנים האחרונות עבדה מרץ כמהנדסת של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מורדות הכרמל, אשר חולשת על שלוש רשויות מקומיות – נשר, טירת כרמל ורכסים.

 

 

בעבר כבר עבדה מרץ בעיריית חיפה במשך 12 שנה כמנהלת היחידה לתוכניות אב ומדיניות במחלקה לתכנון עיר, אשר בה היא היתה אמונה על הכנת תוכניות מדיניות ותב"עות (תוכניות בניין עיר), על אישור תוכניות בינוי ועל ייצוגה של העירייה בוועדות התכנון השונות. לפני כן היא עבדה במשרדי אדריכלים פרטיים, שבהם ניהלה פרויקטים של מבני ציבור, משרדים ומגורים והכינה בקשות להיתרים ותוכניות עבודה.

ראש העיר יונה יהב: "אני שמח לברך את אדר' מרץ לרגל הצטרפותה לשרשרת הניהול הבכירה של עיריית חיפה, אשר מונה כיום כ-50 אחוז נשים. אין לי ספק כי ניסיונה ומקצועיותה הרבים ודאי יסייעו לה להצעיד את העיר קדימה, וללא ספק ישפיעו באופן משמעותי על פיתוח העיר ועל שיפור איכות חיי תושביה".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. חבל הייתה הזדמנות להביא מישהו רציני

    בחירה גרועה גרועה מאד. הייתה אחראית על תוכניות אב הרסניות ממש, אין טיפת ראייה של חשיבות הואדיות, הטבע, השקפי נוף, תכנון תחבורה ציבורית. צריך להביא מהנדסים זרים מחו"ל שמבינים בעירוניות וביצירת מקומות ציבוריים טובים ולא מי שיצרו מחדלים 12 שנה בתוכניות האב.

  2. לא הצליחה לאכוף בטירת הכרמל

    לדוגמא מלון קדם וחריגות הבנייה וכל ההתנהלות שקדמה לאישורו

  3. חיפאי

    מה יהיה עם שכונות החוף ?
    הבניינים על סף קריסה וללא ממ"דים וכל תוכנית לפינוי בינוי נתקעת למשך שנים.
    מקווה שעם ההחלפה תוכניות יתחילו לזוז לפני שיגיע אסון גדול

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר