-->
סאלי גליצנשטיין ואסף גסטפרוינד (צילומים: בועז כהן)
סאלי גליצנשטיין ואסף גסטפרוינד (צילומים: בועז כהן)

הפרסה והפארסה: בוטל השימוע למנכ"לית יפה נוף

48 שעות בלבד לאחר שמנכ"לית התאגיד העירוני יפה נוף סאלי גליצנשטיין קיבלה הזמנה לשימוע לפני פיטורין בפני חברי הדירקטוריון, יו"ר התאגיד אסף גסטפרוינד הודיע על משיכתו של מכתב השימוע. גסטפרוינד: "יפה נוף נערכת לפרסום מכרז לתפקיד המנכ"ל"

פורסם בתאריך: 15.9.24 07:48

מה קורה בתאגיד העירוני יפה נוף? 48 שעות לאחר שהמנכ"לית סאלי גליצנשטיין זומנה לשימוע לפני פיטורין בפני חברי הדירקטוריון, יו"ר יפה נוף אסף גסטפרוינד הודיע כי החברה מושכת את מכתב השימוע.

כפי שפורסם ביום חמישי ב"כלבו – חיפה והקריות", גספרוינד זימן את גליצנשטיין לשימוע ופירט את הסיבות לכך, ובהן אי התייצבות לעבודה באופן סדיר, אי מילוי הנחיות יו"ר הדירקטוריון, אי ביצוע הנחיות גורמי עיריית חיפה ואי קידום התוכנית האסטרטגית שנקבעה לחברה. גליצנשטיין הגיבה כי "ניהלתי את החברה במשך 4.5 שנים והבאתי אותה ממצב של גירעון לאחר המשבר שחוותה למצב של רווח בשנת 2023. בישיבות הדירקטוריון שהתקיימו ב-25 באוגוסט וב-5 בספטמבר אף שיבח יו"ר הדירקטוריון את עבודתי. על כן, טענותיו בשלב זה, ולאחר שנחתם בינינו הסכם פרישה, נראות מצחיקות למתבונן מהצד. מיותר לדעתי להגיע לסיום כזה אחרי תקופה משמעותית".

 

 

הזימון לשימוע הפתיע לא רק את גליצנשטיין, אלא גם כמה מחברי הדירקטוריון, שכן המנכ"לית ויו"ר הדירקטוריון כבר החליטו בהסכמה משותפת על עזיבתה את התפקיד ואף חתמו על הסכם עזיבה ולפיו גליצנשטיין תסיים את עבודתה ב-1 בינואר.

גסטפרוינד מסר בתגובה: "יפה נוף נערכת לפרסום מכרז לתפקיד המנכ"ל בהתאם להחלטת דירקטוריון החברה".

גליצנשטיין מסרה: "אני שמחה שדירקטוריון החברה החליט לעצור את הפארסה הזו ולעמוד בהסכם שעליו הוא חתם. כעת כולנו יכולים להמשיך לעבוד למען תושבי חיפה ולהתמקד בדברים החשובים באמת – שחרור החטופים והשקעה בתשתיות ובכלכלה שישפרו את המשק אחרי שנה של מלחמה".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר