סאלי עבד, זהבית בן דוד ויניב בן שושן (צילומים: בועז כהן)
סאלי עבד, זהבית בן דוד ויניב בן שושן (צילומים: בועז כהן)

סערה בקואליציה בעקבות דבריה של עבד, קבוצת הווטסאפ נסגרה

הרוחות סוערות בקואליציה העירונית בעקבות חשיפת "כלבו - חיפה והקריות" על הדברים שכתבה יו"ר סיעת רוב העיר סאלי עבד. יניב בן שושן מהליכוד כתב: "את צריכה להתבייש שאת רוכבת על רצח ילדיהם של אחינו הדרוזים ומשווה אותם למחבלים שפלים". גם חברת סיעתו של ראש העיר תקפה את עבד

פורסם בתאריך: 29.7.24 14:59

סערה בקואליציה העירונית בעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על הדברים שכתבה יו"ר סיעת רוב העיר סאלי עבד. בקבוצת הווטסאפ של הקואליציה התפתחו חילופי דברים קשים, עד שראש לשכת ראש העיר פז גליקמן סגר את הקבוצה לתגובות.

מוקדם יותר היום פורסם כאן כי עבד, אשר חברה בקואליציה של ראש העיר יונה יהב ומשמשת יו"ר דירקטוריון חברת המוזיאונים העירונית, כינתה את רמת הגולן "כבושה", ערכה השוואה בין הנרצחים בישראל להרוגים בעזה וקבעה כי בממשלה משתמשים במותם של הילדים במג'דל שמס להשגת נקודות זכות.

חבר המועצה יניב בן שושן מהליכוד כתב בקבוצת הווטסאפ "מי זה שרוכב?", בהתייחסו לדבריה של עבד כי "הם משתמשים במותם הטרגי כדי להרוויח איזו נקודה דמיונית של קורבנות", והוסיף: "את צריכה להתבייש שאת רוכבת על רצח ילדיהם של אחינו הדרוזים שאת משווה אותם אל מול מלחמה שנכפתה עלינו מול מחבלים שפלים, שאנחנו עוד נחסל את כולם וכל מי שקשור אליהם ושהיה קשור אליהם מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. הם לא ילדים סורים, הם ילדים ישראלים בדיוק כמו ילדיי".

 

 

זהבית בן דוד מסיעתו של יהב חיפה שלנו כתבה: "עם ישראל חי. הדרוזים הם האחים שלנו. נלחמים בצבא ההגנה לישראל ושומרים עלייך ועל שכמותך".

ואז הגיבה עבד וכתבה: "חברים, אני אכבד את פז ואת הקואליציה, ולא אעשה את זה פה. מאוד ברור לי שיש פה חוסר מידע על האוכלוסייה הדרוזית בגולן וגם חוסר יכולת ורצון להבין את העמדה שלי. מאוד ברור לי שיש עמדות שונות לגבי מלחמה זו ולגבי ממשלה זו, ומאוד מקווה שוב שהכבוד שלי והזכות שלי לדעות ולערכים שלי יישמרו".

על כך הגיבה בן דוד: "לדעתי, עדיף שתשמרי אותם לעצמך בימים אלו. תודה".

לעזרתה של עבד נחלץ יו"ר חד"ש רג'א זעאתרה שכתב: "חברים, לא ייתכן שכך נדבר פה. סאלי הביעה עמדה שאפשר לא להסכים איתה אבל אף אחד לא ישתיק".

גם באופוזיציה לא נותרו אדישים לדבריה של עבד. יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו טטיאנה ג׳ון מסרה: "עבד היא אויבת מבית. איני מופתעת מההתבטאויות המחפירות שלה. מרגע כניסתה לתפקיד היא יוצאת בגלוי נגד מדינת ישראל ובעד האויב, מארגון אירועי התרמה המוניים למען עזה, בזמן מלחמה, ועד להתכחשות לריבונותה הבלעדית של מדינת ישראל על רמת הגולן. באמירתה חצתה עבד קו שלא יחצה, הוציאה לשן הרע, סילפה את המציאות וביצעה חילול מתים שלא מקובל בשום חברה".

עוד אמרה ג'ון: "אני פונה לחברי הקואליציה – איך ייתכן שאתם מאפשרים ביזיון כזה במשמרת שלכם ומאפשרים לעוכרת ישראל להמשיך לכהן בתפקיד ציבורי? קואליציה ששותפים לה הליכוד, הציונות הדתית, המחנה הממלכתי ויש עתיד, איפה המצפון שלכם והערכים החשובים ביותר במדינת ישראל? הדין והחשבון על אמירותיה האומללות מוגש לכם. אני קוראת לחברי הקואליציה ולראש העיר להדיח את עבד לאלתר".

 

תגובות

12 תגובות
12 תגובות
  1. אליהו חכים

    יונה. שביעה טעות לצרף את קבוצה של עבד ואחרים במפלגה. טבח 7 אוקטובר והם ממשיכים ורוצים זכות לדבר. בית הגפן והמוזיאונים להפקיר בידם שגיעה. להדיח רעים אטומים אלה מכל מו״מ ובודאי לשיתוף בניהול העיר חיפה.

  2. אליהו חכים.

    להדיח אלאתר. דרוזים וכל תושב בישראל אחת הוא. עבד וזעאתרה רצינו קווינו יתעתשו יבינו ירצו לחיות ביחד. טעית טעינו.

  3. צביעות

    זעתרא לא רצה לעבור למצרים? טוב יותר כאן כנראה, במדינה שהיהוד שולטים בה.

  4. אילנית

    עבד, מות של ילדים חפים מפשע מטיל ששוגר ע"י חיזבאללה,זו עובדה ! לא יעזור שום הסבר מלווה באג'נדות על כיבוש ! העם עם הגולן, ואם לא אז הוא לא מהעם !

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עאלק קואליציה עם "שכנינו הערבים" חרטא. בלוף אחד גדול. בעוד 15 שנה נקבל ראש עיר ערבי. אין מה לעשות זו המציאות בעיר הזו.

  6. עופר

    אלה אויבי המדינה שמכהנים במועצת עיר וגם בכנסת. נהנים מהדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ותומכים באויבנו באותו הזמן.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שתלך לגור בלבנון או בסוריה סוג זה של אנשים אסור להיות במועצת העיר. חולת נפש מגעילה .היכן קבלת חינוך שאת מדברת על פרחים שנקטפו .יא חסרת נימוס .דעי לך את התחלת עם העדה הדרוזית השתבח שמו יטפל בך בזמן הקרוב

  8. גרוטסקה של יצור נאלח העבד הזאת, עבד כי ימלוך?

    תעיפו אותה לכל הרוחות מהקואליציה.
    עד שהציבור הערבי בחיפה שמזמר לנו על דו-קיום גם ישלח נציגים שפועלים עבור דו-קיום ולא נגדו.
    כל עוד הם בוחרים לנו זעתראות למיניהם ומהללים לנו את 7-10 לא רוצים אתכם לא דו ולא קיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר