חנוכת המטה החיפאי של תנועה ישראלית (צילום: תנועה ישראלית)
חנוכת המטה החיפאי של תנועה ישראלית (צילום: תנועה ישראלית)

ארגון תנועה ישראלית פתח מטה חיפאי

בראש המטה החיפאי של תנועה ישראלית עומדת לימור אורן, שמרכזת את הפעילות בעיר. "מעורבותם של תושבים בתהליכי קבלת החלטות ברמה העירונית היא קריטית לשיפור איכות החיים", היא אומרת, "בחיפה מצאנו רשות מקומית עם הבנה, עם רצון ועם יכולות לפעול בשיתוף ובשקיפות עם התושבים"

פורסם בתאריך: 22.7.24 12:14

ארגון תנועה ישראלית, אשר פועל לחיזוק השפעת האזרחים על תהליכי קבלת החלטות המשפיעות על חייהם, חנך את מטהו החיפאי. תנועה ישראלית היא ארגון אזרחי שפועל ב-19 ערים בישראל, מלווה התארגנויות של תושבים והקמת ועדי שכונות, תומך במאבקים ציבוריים ומכשיר אזרחים ונציגי ציבור להשפעה חכמה.

התנועה, שהוקמה לפני ארבע שנים, הקימה בחיפה את ועד שכונת כרמל צרפתי, סייעה בחידוש הוועד בכרמליה, הובילה ביחד עם פורום ציבורי כרמל את המאבק נגד הקמת השכונה בסטלה מאריס, קידמה את האמנה הדמוקרטית מול נבחרי ציבור בעיר ויזמה את הקורס "כוח מקומי" שמציע לתושבים לקבל כלים דמוקרטיים לטובת חיזוק השפעתם מול הרשויות – ללא עלות. בראש המטה החיפאי של תנועה ישראלית עומדת לימור אורן, תושבת העיר, שמרכזת את הפעילות בחיפה.

 

 

באירוע חנוכת המטה, שהתקיים במוזיאון הימי הלאומי, השתתפו ראש העיר לשעבר עמרם מצנע שהרצה על מנהיגות, סגני ראש העיר שרית גולן שטיינברג ויוסי שלום, ועשרות תושבים. במסגרת האירוע התקיימו שולחנות עגולים בנושאים כמו ניהול מאבקים סביבתיים ושימור הטבע העירוני, שימוש במשפחות צעירות ובמסיימי לימודים אקדמיים בעיר, וחיזוק הדמוקרטיה המקומית.

אורן: "עיר השלישית בגודלה בישראל מתמודדת חיפה עם אתגרים רבים בתחומי חיים שונים. זו עיר הטרוגנית עם אוכלוסיות מגוונות ועם צרכים שונים. מעורבותם של תושבים בתהליכי קבלת החלטות ברמה העירונית היא קריטית לשיפור איכות החיים. בחיפה מצאנו רשות מקומית עם הבנה, עם רצון ועם יכולות לפעול בשיתוף ובשקיפות עם התושבים. אנחנו קוראים לתושבים המעוניינים לקבל כלים לחזק את ההשפעה שלהם ברמה המקומית וארצית להצטרף אלינו לטובת שיפור איכות החיים שלהם".

 

מנכ"ל תנועה ישראלית נתי בירמן מה נעים, ראש המטה החיפאי לימור אורן ויוסי שלום (צילום: תנועה ישראלית)

מנכ"ל תנועה ישראלית נתי בירמן מה נעים, ראש המטה החיפאי לימור אורן ויוסי שלום (צילום: תנועה ישראלית)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר