דוד עציוני (צילום: מיכה בריקמן)
דוד עציוני (צילום: מיכה בריקמן)

עציוני נבחר ליו"ר איגוד ערים חיפה לביוב לחצי קדנציה

בכך ישוב דוד עציוני, המכהן באופוזיציה במועצת העיר, לתפקיד שבו הוא שימש במשך יותר משנתיים בקדנציה הקודמת. מאיגוד ערים חיפה לביוב נמסר: "מטרתנו היא בראש ובראשונה פיתוח התשתיות בחיפה וברשויות באזור למען רווחתם של התושבים, ללא שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים"

פורסם בתאריך: 9.7.24 18:38

מועצת איגוד ערים חיפה לביוב בחרה בחבר מועצת העיר דוד עציוני לתפקיד יו"ר האיגוד למחצית הראשונה של הקדנציה. בכך ישוב עציוני לתפקיד שבו הוא שימש במשך יותר משנתיים במחצית הראשונה של הקדנציה הקודמת.

מאיגוד ערים חיפה לביוב נמסר: "אנחנו מברכים על בחירתו של עציוני, שהוביל את האיגוד בקדנציה הקודמת להישגים ולשדרוג שמסתכם ביותר מ-700 מיליון שקל. מטרתו של האיגוד היא בראש ובראשונה פיתוח התשתיות בחיפה וברשויות באזור למען רווחתם של התושבים, ללא שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים". בכך מתייחסים באיגוד לכך שעציוני הוא חבר אופוזיציה במועצת העיר, ובעקיפין גם למתיחות בין סגניות ראש העיר סופי נקש ושרית גולן שטיינברג.

 

 

עוד נמסר מהאיגוד כי "אנחנו משוכנעים ביכולתו של עציוני להמשיך ולהוביל את תנופת הפיתוח של האיגוד על מנת לאפשר את הטיפוח האורבני ואת פיתוח התשתיות באזור. מבלי לשדרג את המכון לטיהור שפכים (מט"ש) לא ניתן יהיה להמשיך את הפיתוח של חיפה והרשויות סביבה".

עציוני: "בכוונתי לפעול להמשך תנופת הפיתוח במכון הטיהור, תוך שיתוף פעולה פורה בין נציגי הרשויות המקומיות החברות באיגוד".

איגוד ערים חיפה לביוב אחראי על הטיפול בשפכים של חיפה וברשויות הסמוכות לה – קרית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, שפרעם, נשר וטירת כרמל. המט"ש בחיפה מטפל גם בשפכים שמגיעים מרשויות נוספות שאינן חברות באיגוד, ובהן המועצות המקומיות רכסים ואעבלין והמועצה האזורית זבולון.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. חיפאי מעל 60 שנה

    מחפש הגובים בשכר עציוני, מצא סוף סוף גוב. ***ביוב***
    תכנס לביוב ואל תצא…. מתאים לך!

  2. ללא ספק מינוי ראוי לאדם המתמצא בביוב

    מי שעקב אחרי הקמפיין של עציוני והביבים אליהם ירד מבין היטב שהמינוי "ראוי והולם".

  3. עמי

    עציציוני לא עושה כלום חוץ מלנסות לצבור לעצמו טייטלים ותארים ולהרים במשך שנתיים טלפון לאיזה שר שחייב לו כקבלן קולות בעבר לקבל תקציב שממילא היה מתקבל ולעשות כאילו הוא הביא את התקציב.
    וכמובן הרבה להצטלם. נראה שהדור הבא חושב שעשייה ולהצטלם כאילו עושים זה בדיוק אותו הדבר. אם הצטלמת יפה אז אתה מצליח.. מכאן הגענו לטבח שחיילים עמדו מחוץ לבארי ורק הצטלמו לסלפי… הצליח!

  4. אזרח מפוכח

    כמובן… כשבראש בעיר עומד כישלון מהדהד קשיש שכל שותפיו מסוכסכים והוא עצמו פועל כנגד תושבים המשתתפים במחאה וההפגנות נגד ממשלת האימה. האסון שלנו הוא עוד 5 שנים עם ראש עיר כושל, מושחת, ולאאמין

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר