-->
אברימי שטרן ויונה יהב (צילומים: בועז כהן, אלעד מלכה)
אברימי שטרן ויונה יהב (צילומים: בועז כהן, אלעד מלכה)

לראשונה מאז הבחירות: יהב הגיע לביקור חשאי בויז'ניץ

לראשונה מאז קמפיין הגוועלד בשיאה של מערכת הבחירות לראשות העיר הגיע יונה יהב בחשאי לביקור בשכונה החרדית רמת ויז'ניץ. את יהב ליווה יו"ר סיעת אגודת ישראל במועצת העיר אברימי שטרן, במהלך הביקור נפגש ראש העיר עם ראשי הקהילה בחסידות סערט ויז'ניץ

פורסם בתאריך: 26.6.24 13:33

התקרבות בין ראש העיר יונה יהב לקהילת ויז'ניץ. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי לקראת סיום עבודות התשתית ושיקום הכבישים ברחובות רמת ויז'ניץ הגיע יהב בחשאי לסיור בשכונה החרדית כשהוא מלווה ביו"ר סיעת אגודת ישראל במועצת העיר אברימי שטרן.

כזכור, יחסיו של יהב והקהילה החרדית בעיר הגיעו לשפל במהלך קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר. הסיעות ש"ס ואגודת ישראל תמכו בדוד עציוני וחתמו איתו על הסכמים קואליציוניים. חשיפת ההסכמים הובילה לקמפיין גוועלד של מטה יהב שהזהיר מפני השתלטות החרדים על העיר, ואלו מנגד יצאו בקריאה בפשקווילים לקיים תפילה מיוחדת להפסדו של יהב. יהב מסר בתגובה לקריאה בפשקווילים: "אני מבקש מכל הכוחות הטובים לבוא להצביע. אל תתנו לחיפה להפוך לעיר חרדית קיצונית ואלימה. חיפה הליברלית, הדמוקרטית והחופשית בראשותי תנצח את הקיצוניים והאלימים. הקמפיינים הנוראיים האלה פוגעים בשמה הטוב של חיפה".

 

 

במהלך הביקור נפגש ראש העיר עם ראשי הקהילה בחסידות סערט ויז'ניץ ועדכן אותם כי בקרוב תקודם תוכנית לשחרורה של השכונה הכלואה באמצעות חיבור הרחובות מקור ברוך ואהבת ישראל.

דבר קיומה של הפגישה נשמר בסוד, ומספר מועט של אנשים ידעו על כך. כמו כן לא התפרסמו תמונות מהביקור ולא יצאה הודעה מדוברות העירייה בנושא.

את תגובותיהם של יהב ושטרן לא ניתן היה להשיג.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. יוסי

    עכשיו זה הזמן שיונה יהב מצא להתרפס לחרדים? האיש הזה מביך בכל צעד שהוא עושה.

  2. הנה זה מתחיל השנור הגדול

    אולי תחסכו מאיתנו את הפגישות הסודיות ותספרו כמה מליוני שקלים הם יקבלו תוספות לתרבות תורנית וכמובן יקחו את זה מקיצוצים בתרבות כמו תיאטרון חיפה וספורט חיפה ומוזיאון חיפה???

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר