פז גליקמן (צילום: בועז כהן)
פז גליקמן (צילום: בועז כהן)

מסתמן: פז גליקמן, ששימש ראש מטה יהב, ימונה לראש לשכתו

ראש הלשכה הוא משרת אמון של ראש העיר, ובמינויו מבסס יונה יהב את האמון שהוא נותן בפז גליקמן. גליקמן יהיה אמון על הלו"ז של יהב, על תיאום הפגישות ועל הקשרים של ראש העיר עם מועצת העיר ועם חבריה

פורסם בתאריך: 20.3.24 11:54

פז גליקמן, ששימש ראש מטה הבחירות של יונה יהב, צפוי להתמנות לראש לשכת ראש העיר.

גליקמן, שנמנה עם המחנה הדתי-לאומי בחיפה, ויהב הולכים כברת דרך ארוכה ביחד. בספטמבר הוצע לו תפקיד ראש המטה של יהב, והוא קיבל את ההצעה. גליקמן, עורך דין במקצועו, משמש מנהל סקטור בריאות ורווחה בהסתדרות הלאומית ויו"ר מרכז תרבות דתי בנוה שאנן, שכונת מגוריו. בעבר הוא שימש ראש המטה של מפלגת ימינה ונחשב מקורב לשרה לשעבר איילת שקד. בבחירות 2018 הוא הוצב במקום השלישי ברשימת הבית היהודי בראשותו של יואב רמתי, אך הרשימה זכתה במנדט אחד וגליקמן נותר מחוץ למועצה.

ראש הלשכה הוא משרת אמון של ראש העיר, ובמינויו מבסס יהב את האמון שהוא נותן בגליקמן. גליקמן יהיה אמון על הלו"ז של יהב, על תיאום הפגישות ועל הקשרים של ראש עיר עם מועצת העיר ועם חבריה.

 

 

עם היוודע תוצאות הסבב השני בבחירות לראשות העיר כתב גליקמן בדף הפייסבוק שלו: "חתיכת מסע. לפני יותר מחצי שנה ישבנו גדי מרגלית ואני, והוא ביקש שאקח על עצמי את ניהול המטה של יונה יהב וחיפה שלנו. כמובן שמיד אמרתי כן, בעיקר כי האמנתי אז, כמו היום, שהאיש המתאים לתקן את העיר הוא יהב, ביחד עם חברי הסיעה הנפלאים שלידו, תוך הבנה שהם הפתרון למצוקה הגדולה שהעיר שאני כה אוהב נקלעה אליה. ניהול מטה לא היה זר לי, אבל הרפתקה כזו אני לא חושב שמישהו חווה בחייו. תוך כדי מלחמה, כשאני במילואים, ניהול מטות רבים ומגוונים עם שלל האוכלוסיות של העיר, וקמפיין נגדנו שלא הכרנו בעבר, והכול תוך שמירה על משמעת קמפיין בניהולו של האחד והיחיד אורי רמתי והצוות שאיתו, הקפדה שכלל הפעילים משתפים פעולה. וכל זה רק בסבב א'".

גליקמן המשיך וכתב: "ואז הגיע סבב ב' – מאורע שהעיר מעולם לא הכירה, והמשימה גדלה וטפחה לה למגה פרויקט כשהצטרפו אלינו שותפים רבים מהמטות שהודיעו על תמיכה ביהב לראשות העיר. שותפים שנתנו הכל מעצמם כדי להגיע ליעד הנכסף, וכל זאת תוך שעלי לתכלל את פעילות שלל המטות ולקיים ישיבות אל תוך השעות הכי קטנות של הלילה, וב"ה יכולנו ליעד כשיותר מ-57,000 איש ואשה מכל שכונות העיר והאוכלוסיות בחרו ביהב".

את תגובתם של גליקמן ויהב לא ניתן היה להשיג.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מכיר את פז ושמח על המינוי

    אדם ראוי, מקצוען ונעים הליכות.
    ראש העיר ממנה אנשים מצוינים מכלל החיפאים.

  2. זו דעתי על המינוי

    כשאיילת שקד הייתה שרת הפנים (זוכרים?) היא שלחה את היועצון פז גליקמן לאיים על חברי המועצה הלעומתית
    להצביע לתקציב הכושל של קליש. הם פחדו שימנו ועדה קרואה שתפזר גם אותם ולכן בסוף הצביעו עליו.
    במקום להציל את חיפה "שרפו" שנתיים של קפאון נוסף – והכל "הודות" לפז גליקמן.
    על ההרס הזה תוגמלו האן, נקש, גולן וגליקמן במשרות ושכר בעיריית יהב…
    השחיתות הזו היא הרעה החולה של המדינה. שיטת בחירות כושלת, כשמי שמשחית הכי טוב מתוגמל בה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר