ביום ראשון, כשבועיים לאחר סיום עונת המשחקים 2018-2017, תפתח הפועל חיפה במכירת המנויים לעונה הבאה, ואלה מתייקרים בעשרה אחוזים לעומת העונה שעברה.
בעקבות העונה הנהדרת שהסתיימה במקום הרביעי בליגה, בזכייה בגביע המדינה ובכרטיס לאירופה, החליט הבעלים יואב כץ על העלאת מחירים, אך המנוי כולל גם את משחק הבית הראשון של הפועל במוקדמות הליגה האירופית.
בעונה שעברה מכרה הקבוצה 1,500 מנויים – כ-1,000 בתחילת העונה וכ-500 במהלכה, ובמועדון מקווים למכור בעונה הבאה 2,000 מנויים עוד לפני משחק הליגה הראשון. עם זאת, בהפועל חוששים מכך שאין כל התחייבות כלפי רוכשי המנויים ביציע היהלום לכיבוד לפני המשחקים ובמהלכם, שכן חברת האיצטדיון העירוני החליטה שספק המזון היחיד שיורשה לספק מזון בתחומיו ייבחר במכרז. עד כה קיבלה הפועל את הכיבוד מאוהדים בעלי מסעדות בעלות כמעט אפסית, אך בעונה הבאה יידרשו הקבוצות שישחקו באיצטדיון לשלם כ-15,000 שקל בכל משחק עבור הקייטרינג, וספק אם כץ יאשר הוצאה כזו.
תגובות