-->
סילבן לנדסברג (צילום: אתר מינהלת הליגה)
סילבן לנדסברג (צילום: אתר מינהלת הליגה)

לנדסברג להפועל: "לא מתכוון לחזור בשלב זה"

המתאזרח סילבן לנדסברג, שחתם בהפועל חיפה לשנתיים, ביקש לפני כשבועיים לטוס לארצות הברית בשל החשש מהמלחמה בצפון. עם צאת יום הכיפורים הוא הודיע לאנשי הקבוצה כי בשלב זה הוא לא מתכוון לחזור לארץ

פורסם בתאריך: 13.10.24 11:16

מכה קשה להפועל חיפה: המתאזרח סילבן לנדסברג, שלפני כשבועיים טס לארצות הברית בשל החשש מהמלחמה בצפון, הודיע אתמול (שבת) לאנשי הקבוצה כי בשלב זה הוא לא מתכוון לחזור לארץ.

לנדסברג (34, 1.98 מטר), אשר שיחק בעבר בין השאר במכבי חיפה ובמכבי תל אביב, שאיתה אף זכה ביורוליג, הצטרף להפועל בחודש יוני וחתם על חוזה לשנתיים. בקבוצה בנו עליו כאחד משחקני המפתח לעונה שזה עתה נפתחה, אך לפני כשבועיים הוא ביקש לעזוב את הארץ ולטוס אל משפחתו בארצות הברית בשל חששו מהאזעקות ומהטילים. לנדסברג הבטיח לשוב להפועל כעבור עשרה ימים, וכשאלה חלפו הוא התבקש לשוב אך ביקש אורכה של כמה ימים נוספים ואף התחייב לשוב לארץ אחרי יום הכיפורים. אתמול הוא כאמור הודיע לקבוצה כי בשלב זה הוא לא חוזר וכי הוא ממתין להתפתחויות הביטחוניות.

 

 

לנדסברג הגיע להפועל מגראן קאנריה הספרדית, לאחר עונה שבה הוא קלע 6.7 נקודות בממוצע למשחק. הוא שיחק עם הקבוצה גם ביורוקאפ, שם רשם ממוצע של 8.8 נקודות למשחק.

מחר תשחק הפועל את משחק הליגה הראשון שלה – מול הפועל חולון ומאמנה גיא גודס, שאימון את הקבוצה בעונה שעברה. הפועל תגיע למשחק עם מצבת שחקנים חסרה, ולמרות שכוכבה בשנים האחרונות עמית שמחון עדיין לא מצא קבוצה חדשה, הוא לא נמצא בתוכניות בשלב זה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר