-->
עדן בן בסט (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט (צילום: צלמוס)

מדוע בן בסט לא נכלל בהרכבי כל הזמנים של הפועל?

יואב כץ התעקש להוציא מ"ספר המאה" של הפועל חיפה את קפטן הקבוצה עדן בן בסט, שלאחרונה הגיש תביעה של כמיליון שקל נגד המועדון. כל הניסיונות לשכנע את כץ כי לא ראוי שסגן מלך השערים של המועדון בכל הזמנים יישאר מחוץ לשלושת ההרכבים - לא צלחו

פורסם בתאריך: 18.9.24 16:42

שבועיים לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על הסערה שמעורר "ספר המאה" של הפועל חיפה בקרב שחקני עבר ואוהדים, הרוחות מסרבות להירגע, וסיפורים על מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הוצאתו לאור של הספר ממשיכים לצוץ.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי כץ התעקש להוציא מהספר את סגן מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים עדן בן בסט, שלאחרונה הגיש תביעה של כמיליון שקל נגד המועדון. במהלך כתיבת הספר בחר עורכו ברק רום שלושה הרכבים של שחקני כל הזמנים של הפועל וכלל את בן בסט בהרכב הראשון. כץ לא אישר את ההרכב והחליט שבן בסט יהיה בהרכב השני. רום עשה כדבריו, אך כשהציג בפניו את ההרכבים המתוקנים דרש הבעלים להוריד את הקפטן לשעבר להרכב השלישי. גם הפעם נענה רום לדרישתו של כץ, אלא שבסופו של דבר החליט כי בן בסט כלל לא ראוי להיכלל בהרכבים של כל הזמנים.

 

 

מקורבים לרום טוענים כי הוא ניסה לשכנע את כץ שלא ייתכן שסגן מלך השערים של המועדון יהיה מחוץ להרכבי כל הזמנים, אך כץ סירב בתוקף, ובן בסט נותר בחוץ.

רום מסר בתגובה: "הספר כתוב נפלא והוא ירגש מאוד כל אוהד כדורגל וכל חיפאי. מי שרוצה להתייחס לבודדים – שירכוש את הספר ויגלה.

מהפועל חיפה לא נמסרה תגובה.

 

"ספר המאה" של הפועל חיפה

"ספר המאה" של הפועל חיפה

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אדום מבושה

    עוד נכתוב ספר על 21 שנות סבל וריסוק המועדון, חבל שלא הלכנו לפירוק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר