-->
אילן בק וניר ענבי (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)
אילן בק וניר ענבי (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)

בק פנה למשרד הספורט, ענבי: "שיניח את המפתחות"

המאבק בין אילן בק לאגודת מכבי חיפה על המענקים ממשרד הספורט עולים מדרגה. בק שלח למשרד דרישה לא להעביר את הכספים לאגודה עד שיובהר כי הם יגיעו ליעדם, ובתגובה לכך אומר יו"ר האגודה ניר ענבי: "נחצו קווים אדומים. מי שיוצא נגד הבית שלו - שילך לחפש בית אחר"

פורסם בתאריך: 12.9.24 14:38

יו"ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה בכדורסל אילן בק לוקח את המאבק על המענקים ממשרד התרבות הספורט צעד נוסף קדימה. לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על המאבק בין בק, שניהל בשנה שעברה את קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה שירדה לליגה הארצית, ליו"ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי בשאלה למי מגיע המענק בסך 1.1 מיליון שקל ממשרד הספורט, כעת מאיים בק בפנייה לערכאות משפטיות.

באמצעות עו"ד הדס פרבר אלמוגי שלח בק מכתב לחשב משרד התרבות והספורט שי מילמן בדרישה לא להעביר את מענקים המיועדים לאגודת מכבי חיפה כרמל עד שיובהר ללא ספק כי הכספים יגיעו ליעדם, כלומר מחלקה שבראשותו.

במכתב נוסף שנשלח לענבי מציין בק באמצעות באת כוחו כי מכספים שהועברו למחלקת הכדורסל (כלומר מחלקת הנוער) קוזזו כ-7,000 שקל בטענה שהם אינם מגיעים למחלקה, וכי ענבי השיב שבכוונתו לקזז את כל כספי משרד הספורט מכיוון שהקבוצה אינה נמצאת בגירעון. בק טוען כי תקציב הקבוצה אינו מאוזן וכי בכל מקרה הכספים מגיעים למחלקת הכדורסל על פי הסכמים שנחתמו בעבר.

 

 

במכתבו לענבי דורש בק להעביר את מלוא כספי התמיכה הממשלתית, המוערכים כאמור ב-1.1 מיליון שקל, ואת כספי התמיכה העירונית במלואם לחשבון הבנק של מחלקת הכדורסל, להעביר תוך 24 שעות את הכספים שנוכו מהתשלום האחרון ולהתחייב כי לא ינוכו כספים מהתמיכה הממשלתית ומהתמיכה העירונית הבאות.

"אנו נראה אותך אחראי אישית בנושא, ולא נהסס לפעול בכל האמצעים המוקנים למרשי לפי דין", מזהירה עו"ד פרבר אלמוגי בשמו של בק את ענבי.

ענבי מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הרוח המכבית אומרת שגם אם יש מחלוקת, לא פונים לצדדים שלישיים ורביעיים וחמישיים, אלא יושבים ופותרים את הבעיה. היו לנו הרבה מחלוקות בעבר, ופתרנו אותן – לטוב ולרע. במקרה הזה נחצו קווים אדומים, אף אחד לא יוצא נגד הבית שלו, ולא משנה מה קרה. ואם אתה יוצא נגד הבית שלך, יש רק דרך אחת – לקום וללכת. מי שיוצא נגד הבית שלו – שילך לחפש בית אחר. אנחנו מצפים שהוא יניח את המפתחות מידית. המכתבים שהוא שלח, עם העתקים להרבה מאוד גורמים בספורט הישראלי, גרמו נזק אדיר לאגודה".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. טל

    כרגיל הכל משפטיזציה במדינת מפלגת בתי המשפט
    ירדנו מהפסים כל דבר עורכי דין.
    אי אפשר לחיות במדינה כזאת יותר

  2. המכביסט הידוע

    לא מכיר את ענבי, אבל בק הוא איש מאוד כוחני, הכל כצלו איומים וחוסר נעימות..

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר