-->
אילן בק (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)
אילן בק (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)

הכסף מדבר: למי מגיע המענק מהעונה שעברה?

אגודת מכבי חיפה ואילן בק שהחזיק בקבוצה הבוגרת של מכבי בליגה הלאומית נאבקים על מענק בסך של 1.1 מיליון שקל שיועבר בקרוב ממשרד הספורט. בק: "הכספים שייכים לתקציב 2024-2023 שאושר בבקרה". יו"ר האגודה ניר ענבי: "הכספים שמגיעים לקבוצת הגברים יועברו רק לקבוצת הגברים"

פורסם בתאריך: 9.9.24 09:23

בימים הקרובים אמור משרד הספורט לחלק את הכספים לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית בכדורסל, ועוד לפני שהמענק בסך של 1.1 מיליון שקל נכנס לחשבון, במכבי חיפה כבר החל המאבק עליו.

כזכור, בעונה שעברה החזיק אילן בק את הקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. מכבי ירדה לליגה הארצית, ובק החזיר אותה לידי אגודת מכבי חיפה. באגודה הגיבו במהירות, מינו את עידו קוז'יקרו למנג'ר והעמידו סגל בתקציב גדול יחסית, כאשר המטרה היא לשוב לליגה הלאומית כבר העונה. לשם כך זקוקים באגודה לכסף ובונים על המענק ממשרד הספורט.

אלא שבק לא מתכוון לוותר על הכסף, והוא כבר העביר מסר בעניין ליו"ר האגודה ניר ענבי.

 

 

בק מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הכספים, שניתנים באיחור על ידי משרד הספורט, הם כספים צבועים (כספים עם ייעוד מוגדר שאין אפשרות לשנותו; י"ג) לעונת 2024-2023 שניתנים ספציפית לפי קבוצה – במקרה זה לקבוצת הנשים בליגת העל, לקבוצת הגברים בליגה הלאומית ולמחלקת הנוער. בהתאם לדוחות הבקרה התקציבית, הכספים המדוברים שייכים לתקציב 2024-2023 במחלקת הכדורסל ומהווים חלק מהתקציב שאושר על ידי הרשות לבקרת תקציבים, כאשר ההוצאה עצמה כבר בוצעה ומומנה ממקורות אחרים עד לקבלת התשלום ממשרד הספורט".

לענבי יש גרסה אחרת לעניין. "האגודה לא מעבירה כספים מענף לענף או מקבוצה לקבוצה, כך שהכספים שמגיעים לקבוצת הכדורסל גברים יועברו רק לקבוצת הגברים. יש למכבי קבוצה בוגרת אחת – מכבי חיפה כרמל. הקבוצה השנייה – מכבי עתודה – נועדה לקדם שחקני נוער והיא חלק ממחלקת הנוער. הכספים יועברו לקבוצה הבוגרת שלנו, ואם יישאר גירעון מהשנה שעברה נכסה אותו ונביא את המאזן התקציבי של הקבוצה שירדה ליגה למצב 0. לא נשאיר את התקציב בגירעון. גם לא יהיה מקרה הפוך שאם יישאר כסף מהעונה שעברה הוא יעבור לקבוצה הבוגרת".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר