פרנטזדי פיירו (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
פרנטזדי פיירו (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

אל תיתנו לו ללכת

פורסם בתאריך: 8.9.24 15:04

אי אפשר לקבל עזיבה של החלוץ הכי טוב שנחת במכבי חיפה בעשור האחרון, פשוט אי אפשר, ואסור לתת לזה לקרות.

פרנטזדי פיירו הוא השחקן שאני הכי אוהב במכבי חיפה, ואת זה כולם כבר יודעים. החלוץ הענק התחבר למועדון בצורה מושלמת, ונראה כאילו הוא גדל בקצף. את העונה הזאת הוא פתח נהדר, ושיתוף הפעולה שלו עם דין דוד משלים האחד את השני ויוצר את החוד הכי אימתני בליגה שלנו.

גם כשהוא חטף – והוא חטף ביג טיים – מהקהל ומהתקשורת, הוא תמיד היה שם במאני טיים, הביא במו רגליו שתי עונות אירופיות קסומות, הכניס עשרות מיליונים לקופת המועדון, וגם לא פחד להישאר פה כשהמלחמה התחילה.

 

 

מכבי צריכה לעשות הכל כדי להשאיר את פיירו. בטח עכשיו, כשקשה להביא זרים איכותיים. ידוע שלשחקנים זרים לוקח זמן להיכנס לעניינים ולהתחבר לקבוצה, אז מכבי צריכה לעשות הכל כדי לגרום לו להרגיש בנוח. מצדי, שגל אלברמן יטוס עוד היום להאיטי או שיחכה לו עם שטיח אדום בנתב"ג שהוא נוחת אחרי משחק הנבחרת שלו עם טיוטת חוזה חדש.

הכל התחיל הבוקר עם שמועות על כך שפיירו חושש מהמצב הביטחוני (וכמו שאומרים אצלנו – יאללה, יאללה), נמשך בזה שהוא נעלב כשעוד לא ישבו איתו על שדרוג החוזה (זה כבר נשמע יותר הגיוני), ועכשיו כבר מדברים על הצעה גבוהה מאוד – לפיירו ולמכבי – מא.א.ק אתונה (וזה כבר מפחיד).

מכבי צריכה לעשות סוף לכל הסיפור הזה – ומהר, לשבת איתו, לשדרג לו את החוזה. כי מגיע לו. פיירו הוא מסוג השחקנים שהקהל הירוק עוד יתגעגע אליהם. זה לא הזמן שלו לעזוב. ממש לא.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. בוחבוט אבי

    פיירו רוצה שידרוג בשכר ומגיע לו הוא היה פה במצבים קשים ועבד למופת שחר אל תתן לו ללכת ותכניס את היד שלך עמוק לכיס הוא יחזיר לך כפול ומכופל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא כבר ביוון מיום חמישי
    נמכר 3.5 מליון יורו יותר מפי 2 משנקנה

  3. אלברט מאיר

    אסי שחרר אחי אם הבנאדם רוצה ללכת צריך לכבד אותו גוד ביי פיירו בהצלחה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר