רועי שווץ מקבל את הפרס (צילום: מכבי חיפה כרמל)
רועי שווץ מקבל את הפרס (צילום: מכבי חיפה כרמל)

שווץ זכה בפרס הצטיינות על ניהול אגודת מכבי חיפה

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ קיבל את הפרס מתנועת מכבי ישראל במסגרת אירוע הוקרה לספורטאים ולאגודות. מנימוקי הזכייה: "תחת ניהולו גדלה והתפתחה האגודה משמעותית, וכיום מספר הספורטאים הרשומים והפעילים בה עומד על כ-5,000 לעומת כ-1,200 כשהוא נכנס לתפקידו"

פורסם בתאריך: 5.9.24 07:52

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ זכה בפרס הצטיינות על ניהול האגודה. שווץ קיבל את הפרס מתנועת מכבי ישראל בטקס שנערך אתמול (רביעי) בכפר המכביה במסגרת אירוע הוקרה לספורטאים ולאגודות. את הפרס העניקו לשווץ מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי ויו"ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי.

"תחת ניהולו של שווץ גדלה והתפתחה האגודה משמעותית", נכתב בנימוקי הזכייה, "וכיום מספר הספורטאים הרשומים והפעילים בה עומד על כ-5,000 לעומת כ-1,200 כשהוא נכנס לתפקידו, וגם מספר הענפים עלה בהתמדה. בתקופתו התרחבה הפעילות העממית והמעורבות הקהילתית של האגודה, והיא מעורבת בעשרות פרויקטים בשכבות סוציואוקונומיות נמוכות, בקרב ילדים על הרצף ועוד מגוון פעילויות של עזרה לקהילה".

 

 

עוד נכתב כי "בימים המורכבים העוברים על מדינת ישראל הצליח שווץ להתמודד עם אתגרים מורכבים בהחלט, כשבצל עבודתו מול כל אלה הוא מעורב רבות מהבחינה החברתית בפרויקטים הקשורים לעזרה לקהילה בחיפה ובסביבתה, וזוכה להערכה גדולה מראשי העיר גם על כך. לאחר 7 לאוקטובר נרתמה האגודה למען חיילי צה"ל והמפונים כשגייסה מאות אלפי שקלים לתמיכה לכל הנזקק. בכל נושאי התקצוב והניהול השונים נתן שווץ דגש גדול, והתוצאות נראות היטב בשטח".

במרכז האירוע, שאותו הנחה השחיין האולימפי לשעבר יעקב טומרקין, עמד נושא שחרור החטופים, ומשפחתו של החטוף עומר ונקרט התארחה בו. מיכל גרינגליק, ששכלה במלחמה בעזה את אחיה שאולי ז"ל, אשר ריגש מדינה שלמה בתוכנית "הכוכב הבא", שרה לזכר הנופלים. גם זכרם של שחקני קבוצת הכדורגל בני ממב"ע גולן, שהיו בין נרצחי מתקפת חיזבאללה על מג'דל שמס, הוזכר.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר