שחקני מכבי באימון עם נבחרת קטועי הגפיים (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
שחקני מכבי באימון עם נבחרת קטועי הגפיים (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

מכבי אירחה את נבחרת קטועי הגפיים. בכר: "יש רכש"

מכבי חיפה אירחה את נבחרת קטועי הגפיים של ישראל לאימון ולמשחק משותפים. "להתאמן איתם מכניס לפרופורציות", אמר ברק בכר. דולב חזיזה שהתנסה כמו יתר השחקנים במשחק בסיוע קביים התרגש: "אני מעריץ אותם"

פורסם בתאריך: 4.9.24 08:55

מכבי חיפה אירחה אתמול (שלישי) במתחם האימונים בכפר גלים את נבחרת קטועי הגפיים של ישראל לאימון ולמשחק משותפים. השחקנים התחלקו לשתי קבוצות מעורבות, ובחלק מהזמן התנסו שחקני מכבי במשחק כשהם נעזרים בקביים. הנבחרת קלטה לשורותיה בשנה האחרונה ארבעה פצועים ממלחמת חרבות ברזל, ובהם הכדורגלן המקצועי בן בנימין שנפצע במסיבת נובה ב-7 באוקטובר.

"זה מרגש מאוד לארח את הנבחרת המדהימה הזאת, ואנחנו מקווים לתת להם פייט כמו שצריך", אמר מאמן מכבי ברק בכר לפני המשחק, "להתאמן איתם זה מכניס לפרופורציות, אנחנו חיים במציאות לא הגיונית, והכדורגל נותן לנו אפשרות לברוח וליהנות. יש פה חבר’ה מדהימים. למרות המגבלות של נבחרת הקטועים, יש פה כמה כישרונות. אם לא נביא רכש יש שניים שסימנתי אותם, אפשר להודיע לקהל שיש רכש".

בכר התייחס לפעילויות הרבות בשיתוף עם הקהילה שמכבי לוקחת בהן חלק מאז פרצה המלחמה ואמר: "זה חלק מה-DNA של המועדון, להיות שותף בפעילויות של הקהילה. זה משהו שיעקב שחר מנחיל מלמעלה. הקהל והקהילה הם חלק מאיתנו, ואנחנו עושים הרבה פעילויות. מספיק שקצת עשינו טוב למישהו – וזה עולם ומלואו".

 

שחקני מכבי לאחר המשחק עם נבחרת קטועי הגפיים (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

שחקני מכבי ונבחרת קטועי הגפיים לאחר המשחק (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

 

מאמן נבחרת קטועי הגפיים שרון פז אמר לפני המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק מול מכבי חיפה במלוא הרצינות, בכר אמר לי שהוא בא בכל הכוח. אנחנו נהנה ונראה את החוויה שלנו לשחקני מכבי. אנחנו מחוברים למועדון הזה – שחר עוזר לנו במה שאנחנו צריכים, כולל נסיעות לחו”ל. תכננו את המפגש הזה הרבה זמן. הרבה שחקנים שלי אוהדים את מכבי חיפה, ואנחנו שמחים להיות כאן".

פז נשאל על הצטרפות שחקנים חדשים לנבחרת בעקבות המלחמה והשיב: "אל הנבחרת הזאת אף אחד לא היה רוצה להגיע, אבל אם היא קיימת – יש לאן להגיע. קיבלנו השנה ארבעה שחקנים – שלושה חיילים ואת בן בנימין מליגה א’. יש עוד ארבעה שחקנים שיסיימו שיקום ויצטרפו אלינו, אז בסך הכל יהיו שמונה שחקנים חדשים. הנבחרת שלנו פתוחה לכל מי שרוצה”.

דולב חזיזה שיתף לאחר המשחק את חוויותיו ואמר: "היינו צריכים להיות עם הקביים, וזה קשה מאוד. מהצד זה נראה פשוט אבל זה כואב ברגל. זה מטורף מה שהם עושים, אני מעריץ שלהם. מדהים לראות עם מה הם מתמודדים וכמה הם חזקים. גם אני נפצעתי ועברתי תקופה קשה, והם מכניסים את הכל לפרופורציות".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר