עמי דדאון בפריז (צילום: לילך וייס רוזנברג, דף הפייסבוק של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים)
עמי דדאון בפריז (צילום: לילך וייס רוזנברג, דף הפייסבוק של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים)

לא עוצר: זהב שני לדדאון בפריז

השחיין עמי דדאון מאיל"ן חיפה זכה במדליית הזהב השנייה שלו במשחקים הפראלימפיים בפריז, לאחר שעצר את השעון על 2:49.26 דקות ניצח במשחה ל-200 מטר מעורב. דדאון השיג את המדליה השלישית שלו במשחקים והשישית שלו כשחיין פראלימפי

פורסם בתאריך: 3.9.24 19:11

השחיין עמי דדאון מאיל"ן חיפה לא עוצר: הערב (שלישי) הוא זכה במדליית הזהב השנייה שלו במשחקים הפראלימפיים בפריז, לאחר שניצח במשחה ל-200 מטר מעורב. דדאון עצר את השעון על 2:49.26 דקות והשיג את המדליה השלישית שלו במשחקים.

ביום שישי זכה דדאון, אשר מתחרה בדרגת נכות S4, במדליית הזהב הראשונה שלו בפריז כשניצח במשחה ל-100 מטר חופשי בזמן של 1:20:25 דקה. במקצה המוקדמות שהתקיים באותו הבוקר קבע דדאון שיא פראלימפי חדש – 1:19.33 דקה. כעבור יומיים הוא זכה במדליית כסף במשחה ל-150 מטר מעורב אישי, לאחר שעצר את השעון על 2:30.50 דקות.

זוהי המדליה הפראלימפית השישית של דדאון בן ה-23, וזאת לאחר שבמשחקים הפראלימפיים בטוקיו לפני שלוש שנים הוא זכה בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף אחת. .

דדאון, בן 24 מקרית אתא, נולד עם שיתוק מוחין. בשנת 2011 הוא החל את קריירת השחייה שלו בנבחרת העתודה של ישראל, ובשנת 2016 עלה לנבחרת הבוגרת.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר