ברוך סער (צילום: אלבום פרטי)
ברוך סער (צילום: אלבום פרטי)

נגד חוקי הטבע? שת"פ בין הפועל רובי למכבי חיפה

הבעלים של מ.ס רובי שפירא ברוך סער ומנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שבמסגרתו יעברו שחקנים מצטיינים מהאדום של רובי לירוק של מכבי. סער: "חוץ מהשם של המועדון לא נשאר דבר ממה שהוא סימל. כולם ברחו ממנו"

פורסם בתאריך: 3.9.24 10:44

עשר שנים לאחר שקבוצת אוהדים של הפועל חיפה הקימו את מ.ס רובי שפירא חיפה לזכרו של הבעלים לשעבר, נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מ.ס רובי ללא אחרת מאשר מכבי חיפה. על ההסכם חתומים הבעלים של מ.ס רובי ברוך סער ומנכ"ל מכבי איציק עובדיה.

יתרה מכך – ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בימים האחרונים עברו שלושה שחקנים צעירים ממ.ס רובי למכבי. "ההסכם עם מכבי הוא על החטיבה הצעירה שלנו – ילדים בגילאים 11-7", מסביר סער, "ההסכם מתייחס להעברת שחקנים מצטיינים שלנו למכבי, והם מעבירים שחקנים עלינו". שיתוף הפעולה בין סער למכבי הוא גם במגרשי הפאבלה, שסער הוא הבעלים שלהם, ומכבי מקיימת שם בית הספר לכדורגל .

 

 

סער רכש את מ.ס רובי לפני כשנה, כשהמועדון עמד על סף סגירה בשל חובות כבדים. לדבריו, "למועדון היו חובות של כמיליון שקל, ולאיש לא היה אכפת ממנו. העמותה הקודמת כבר החליטה לפרק אותו, אבל אני החלטתי להציל אותו. לא היו בו כמעט קבוצות, הבוגרים ירדו לליגה ג', גם הנוער ירד ליגה, והתחלתי את הכל מאפס. כולם נטשו את הספינה הטובעת". כיום מחזיק המועדון עשר קבוצות.

גם סער מודע לנראות של שיתוף הפעולה החדש בין האדומים לירוקים. "חייבים לומר את האמת", הוא אומר, "חוץ מהשם של המועדון לא נשאר דבר ממה שהוא סימל. כולם ברחו ממנו. אני לא איש הפועל חיפה ולא פועל ממקום של אוהד אלא מבחינה מקצועית. למרות כל החובות הצלחנו לשמור על המועדון עם מחלקת נוער של 300 ילדים. יש כאלה שזה בטח יצרום להם, אבל אני בעצם ממשיך את המועדון".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר