עמי דדאון בפריז (צילום: לילך וייס רוזנברג, דף הפייסבוק של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים)
עמי דדאון בפריז (צילום: לילך וייס רוזנברג, דף הפייסבוק של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים)

והפעם כסף: מקום שני לדדאון ב-150 מעורב אישי

מדליה פראלימפית חמישית לאוסף: יומיים לאחר שזכה במדליית הזהב במשחה ל-100 מטר חופשי, עמי דדאון מאיל"ן חיפה זכה במדליית כסף במשחה ל-150 מטר מעורב אישי עם זמן של 2:30.50 דקות

פורסם בתאריך: 1.9.24 21:12

יומיים לאחר שזכה במדליית הזהב במשחה ל-100 מטר חופשי, עמי דדאון מאיל"ן חיפה זכה הערב (ראשון) במדליית כסף במשחה ל-150 מטר מעורב אישי, לאחר שעצר את השעון על 2:30.50 דקות.

זוהי המדליה השנייה של דדאון במשחקים הפראלימפיים בפריז והחמישית בקריירה במשחקים הפראלימפיים. זוהי גם המדליה השישית של המשלחת הישראלית במשחקים.

לאחר הזכייה אמר דדאון: "אני לא מבטיח כלום אבל תמיד מנסה לקיים. רציתי להיות מהיר יותר. התחלתי טוב בגב, אבל נחלשתי קצת בחזה ולא סגרתי כמו שרציתי. בסוף הצלחתי להשיג את הכסף. היה יום לא פשוט לעם ישראל – שישה חטופים נרצחו בשבי חמאס ופיגוע נורא גבה את חייהם של שלושה אנשים. זה השפיע עליי. אני חי את המדינה שלנו. אני רוצה לשלוח תנחומים לכל המשפחות של הנרצחים. אנחנו נלחמים בכל כך הרבה חזיתות, אבל לפחות בחזית שלי אני מקווה שניצחנו".

 

 

דדאן הוסיף כי "היה לי קשה לעשות סוויץ', במיוחד אחרי הטקס המרגש שהיה לי לפני יומיים. אבל בסופו של דבר אנחנו ספורטאים, זה מה שאנחנו עושים. הבנתי שאני מייצג את המדינה, לא משנה כמה זה כואב, ורציתי לעשות את זה בשביל האנשים שלנו".

על המשך התחרויות אמר השחיין: "ב-200 מטר חופשי וב-50 מטר חופשי אני מחזיק שיא עולם, אלה המשחים החזקים שלי, ואני מצפה בהם ללא פחות מתצוגה טובה מבחינתי. אני מקווה מאוד שנצליח לייצג את ישראל בכבוד ושנשמע קצת בשורות טובות מחוץ לספורט".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר