אנסטסיה גורבנקו (צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)
אנסטסיה גורבנקו (צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)

גורבנקו העפילה לחצי הגמר – אך ויתרה על השתתפותה

אנסטסיה גורבנקו ממכבי קרית ביאליק, התקווה הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024, קבעה זמן של 1:06.22 דקות במשחה ל-100 מטר חזה והעפילה לחצי הגמר מהמקום השביעי - אך ויתרה על השתתפותה. אדם מראענה ממכבי חיפה לא העפיל לחצי הגמר במשחה ל-100 מטר גב

פורסם בתאריך: 28.7.24 12:51

השחיינית אנסטסיה גורבנקו ממכבי קרית ביאליק העפילה לחצי הגמר האולימפי במשחה ל-100 מטר חזה. גורבנקו קבעה זמן של 1:06.22 דקות, שיפרה את שיאה האישי והעפילה לחצי הגמר מהמקום השביעי.

עם זאת, גורבנקו החליטה לוותר על השתתפותה בחצי הגמר כדי להתמקד במשחים המרכזיים של גורבנקו באולימפיאדת פריז הם 200 ו-400 מעורב אישי.

לאחר המשחה אמרה גורבנקו: "זו אחלה פתיחה לתחרות. רציתי לקפוץ למשחה משני ולראות איך אני מתמודדת עם הקהל המטורף שיש פה ועם הלחץ. אני חושבת שהצלחתי לעשות את זה די טוב. לא אשחה בחצי הגמר הערב כי זה לא חלק מהתוכנית המקצועית שלי. זו היתה התנסות כדדי להיכנס לתחרות עם משהו. אני מתכוננת ל-400 מטר מעורב מחר".

 

 

אדם מראענה ממכבי חיפה סיים במקום הרביעי במקצה שלו במוקדמות ל-100 מטר גב עם זמן של 54.61 שניות ולא העפיל לחצי הגמר.

מראענה אמר אחרי המשחה: "הלכתי על זה, לא פחדתי וזה כבר עושה לי טיפת אושר. לא אגיד שאני מרוצה, אבל אני מרוצה מהדרך שעשיתי. המתיחות, האוכל, החימום – הכל היה מושלם – פשוט לא הייתי מספיק טוב ב-50 המטרים האחרונים אבל אהיה טוב יותר בהמשך".

לאה פולונסקי ממכבי חיפה סיימה את מקצה המוקדמות שלה ב-200 מטר חופשי עם זמן של 2:00:38 ולא העפילה לחצי הגמר.

פולונסקי אמרה אחרי המשחה: "אני לא כל כך מרוצה מהתוצאה, אבל זה המשחה הראשון שלי ואני שמחה להתחיל ככה את התחרות, במיוחד במשחה שאני בדרך כלל לא עושה. יש עוד הרבה למה לצפות בהמשך התחרות"

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר