רוני שטיינברכר (במרכז, לצדו של איציק עובדיה) ובני משפחתו בטקס להחזרת החטופים (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
רוני שטיינברכר (במרכז, לצדו של איציק עובדיה) ובני משפחתו בטקס להחזרת החטופים (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

אביה של החטופה: "סלחתי לסבע על מה שהיה"

רוני שטיינברכר, אביה של דורון מכפר עזה שמוחזקת בשבי החמאס בעזה, השתתף בשבת בטקס שערכה מכבי חיפה במסגרת המאבק להשבת החטופים. "לא הייתי מאמין שתתחיל עונה חדשה ודורון ועוד 119 חטופים לא ישוחררו", הוא אומר, "אני שמח שדיא סבע הוא חלק מהקבוצה"

פורסם בתאריך: 22.7.24 10:41

בין 120 החטופים שכלואים כבר תשעה חודשים וחצי בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה נמצאת דורון שטיינברכר, בת 30 מכפר עזה, שנמנית גם היא עם מאות אוהדי מכבי חיפה שנרצחו, נפצעו או נחטפו מאז 7 באוקטובר.

כל בני משפחת שטיינברכר הם אוהדים שרופים של מכבי ומלווים אותה לכל משחק – בית, חוץ וכמובן אירופה. בשבת, לפני משחק רבע גמר גביע הטוטו שבו ניצחה מכבי את הפועל באר שבע בתוצאה 0:3, השתתפו רוני שטיינברכר, אביה של דורון, ובני משפחה נוספים בטקס שערך המועדון במסגרת המאבק להשבת החטופים.

"לא הייתי מאמין שתתחיל עונה חדשה ודורון הבת שלי ועוד 119 חטופים לא ישוחררו", אומר רוני שטיינברכר ל"כלבו – חיפה והקריות", "לא פשוט לי, אלו הם ימים קשים מאוד. דורון נמצאת שם בחושך, בלי אוכל ובלי אוויר".

 

 

במהלך הטקס לחץ שטיינברכר את ידיהם של כל השחקנים. "העיניים שלי הצטלבו עם העיניים של דיא סבע", הוא מספר ומתייחס לפרשה שמאיימת לקרוע את הקהל: "אני סלחתי לו על מה שהיה, ואני שמח שהוא חלק מהקבוצה. אני חושב שהעניין הזה נופח בצורה חסרת פרופורציה. הוציאו דברים מהקשרם ופירשו לא נכון את הדברים של אשתו ובעיקר את מה שהוא אמר. כאבא של חטופה, ובלי קשר להיותי אוהד של מכבי, דילגתי מעל התקרית הזו. הגזימו עם היחס כלפיו. יש למכבי אוהדים נפלאים, אבל יש גרעין קטן שעושה נזק לקבוצה, ואותם צריך להוקיע. לא יצא לי לדבר עם סבע בארבע עיניים, אבל לחצנו ידיים ואני מתכוון לשוחח איתו אישית. מכבי היא קבוצה של דו קיום, ושחקנים מהמגזר רואים בה את הבית שלהם. אני חושב שאוהדים צריכים להתבגר כדי לסיים את הפרשה הזאת".

 

הכיסאות הריקים של אוהדי מכבי שעדיין חטופים בעזה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

הכיסאות הריקים של אוהדי מכבי שעדיין חטופים בעזה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. רוני

    כל הכבוד לך שידעת לסלוח לדיא סבע טובת המועדון מעל כולם ודיא סבע כבר התנצל למרות שהוא לא כתבא הםוסט אלא אישתו תתעוררו

  2. בנצי אופק

    למרות שאני תושב קיבוץ כפר עזה ובעקבות האירוע שעברנו. ב7/10
    אין לו קשר למשחק הכדורגל והדברים הוצאו מפרופורציה ובטח בקבוצה מעורבת אין לקשור בין הארוע לספורט כולנו ביחד השחקנים הקבוצה ואהודים למען הצלחה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר