דיאנדרה פינקני (צילום: הפועל חיפה)
דיאנדרה פינקני (צילום: הפועל חיפה)

לא מוותרת: הפועל דורשת מפינקני 20,000 יורו

דיאנדרה פינקני היה הזר הראשון שחתם בהפועל חיפה לקראת העונה הבאה, אך אז הוא עשה פניית פרסה וחתם בלה פורטל מצרפת. כעת הפועל דורשת ממנו פיצוי של 20,000 יורו, וכבר הבהירה לו כי היא תפנה לפיב"א על מנת למנוע את רישומו בקבוצה הצרפתית עד שישלם את הפיצוי

פורסם בתאריך: 11.7.24 11:25

הפועל חיפה לא מוותרת לדיאנדרה פינקני, שחתם בשורותיה לפני כשבועיים ולאחר מכן עשה פניית פרסה וחתם בלה פורטל מצרפת. הפועל דורשת מפינקני 20,000 יורו, לטענתה בהתאם לאחד מסעיפי החוזה שעליו חתם השחקן.

פינקני היה הזר הראשון שהפועל החתימה לקראת העונה הבאה וכבר הספיקה לבשר על החתמתו. אתמול (רביעי) הוא הוצג במדי הקבוצה הצרפתית, והיום אנשי הפועל שוחחו איתו ושמעו ממנו שהוא לא יגיע לחיפה. לשחקן הובהר כי עליו לשלם 20,000 יורו על הפרת החוזה וכי הפועל תפנה למוסדות השיפוטיים של פיב"א על מנת למנוע את רישומו בלה פורטל עד שישלם את הפיצוי.

 

 

בתוך כך, הפועל הודיעה הבוקר על החתמתו של הגארד דישון טיילור לשנתיים. טיילור (28, 1.88 מ') שיחק בשנה שעברה בפיינלספור בורסה מהליגה הטורקית השנייה, במדיה קלע 19.9 נקודות, קטף 3.9 ריבאונדים וחילק 3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

המאמן אלעד חסין: "אנחנו שמחים מאוד על ההחתמה של טיילור – גארד מגוון שיכול לשחק בשני צדי המגרש ושידוע במוסר העבודה שלו ובתשוקה למשחק. אלה השחקנים שאנחנו רוצים אצלנו".

ראשי חברת הניהול החדשה שהוקמה בתחילת השבוע כבר כיסו חלק נכבד מהחובות לשחקנים, ורובם קיבלו את שתי המשכורות האחרונות של העונה שחלפה. עמית שמחון, הקפטן שהתבקש לחפש קבוצה אחרת, מנהל משא ומתן עם הפועל עפולה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. המחזיר למציאות

    ומה בנוגע לחוב המצטבר של 1.8 מיליון ש"ח שאינו קשור לעונה שעברה? מי יכסה אותו? בושה וחרפה!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר