מאור לוי (צילום: מכבי פתח תקוה האתר הרשני)
מאור לוי (צילום: מכבי פתח תקוה האתר הרשני)

מכבי דורשת ממאור לוי לחתום על חוזה ארוך טווח

לאחר שמאור לוי הבהיר כי הוא מעוניין לשחק במכבי פתח תקוה, בפגישה בין הצדדים הבהירו אנשי מכבי חיפה לשחקן כי הם עומדים על כך שהוא יחתום על חוזה חדש ארוך טווח, ורק אז יושאל ללוזונים. בסביבתו של לוי מקווים שהוא יפגין יכולת טובה במוקדמות הליגה האירופית ויקבל הצעות מאירופה

פורסם בתאריך: 9.7.24 13:06

לאחר שמאור לוי הבהיר לראשי מכבי חיפה כי הוא מעוניין לשחק במכבי פתח תקוה ולא במכבי נתניה, בפגישה שנערכה אתמול (שני) בין הצדדים הבהירו אנשי מכבי לקשר כי הם עומדים על כך שהוא יחתום על חוזה חדש ארוך טווח, ורק אז יושאל ללוזונים.

כזכור, מכבי ביקשה מלוי לעבור לנתניה במסגרת העסקה שבה אמור איתן אזולאי לעשות את הדרך ההפוכה, אך לוי סירב והתעקש להישאר בפתח תקוה. מכבי הסכימה למכור את לוי למלאבסים, אך ההצעה של אבי לוזון – מיליון שקל בתמורה ל-50 אחוז מכרטיס השחקן שלו – לא היתה מקובלת על מכבי שדרשה 2.5 מיליון שקל על הכרטיס.

בפגישה שהתקיימה אתמול חזר לוי על רצונו לשחק בפתח תקוה שנתנה לו במה בשנה וחצי האחרונות, שבהן הוא כבש שמונה שערים וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה. בסביבתו של לוי מקווים שהוא יפגין יכולת טובה במוקדמות הליגה האירופית, כזו שתביא לו הצעות מאירופה.

כעת מחפשים במכבי למצוא את הדרך להנחית בכל זאת את אזולאי בחיפה, גם ללא העברתו של לוי לנתניה, אך יודעים שלשם כך ייאלץ הנשיא יעקב שחר להכניס את היד עמוק לכיס.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. דרור

    זכותו לשחק איפה שהוא רוצה.
    בפתח תקווה הוא התקדם יפה.
    מה שבחיפה לא נתנו לו…
    חוסר התחשבות…

  2. אלי תל אביב

    שחקן מעולה. מכבי חיפה מביאה רכש ומזניחה את הנוער הכישרוני. כעת יש להם חוצפה לשלוח אותו היכן שהם רוצים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר