-->
אלכס צ'וברביץ' (צילום: יעל אמסילי, מינהלת הליגה הלאומית)
אלכס צ'וברביץ' (צילום: יעל אמסילי, מינהלת הליגה הלאומית)

קולות מן העבר: קוז'יקרו רוצה את צ'וברביץ'

אלכס צ'וברביץ', השותף של עידו קוז'יקרו לעונת האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה, קיבל הצעה לחזור לקדנציה שלישית במועדון, עם חוזה לשנתיים ותפקיד הקפטן. צ'וברביץ' לא שלל את האפשרות לרדת לליגה השלישית, אבל ביקש להמתין על מנת לבחון הצעות מהליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 8.7.24 10:49

מכבי חיפה פנתה לסנטר אלכס צ'וברביץ' (38, 2.12 מ'), אחד משחקניה הבכירים בעבר, הציעה לו חוזה לשנתיים והבטיחה לו את תפקיד הקפטן ושהוא יהיה הבורג המרכזי בסגל הקבוצה בעונה הבאה.

צ'וברביץ' זכה ביחד עם המנהל המקצועי החדש עידו קוז'יקרו באליפות ההיסטורית של מכבי בעונת 2013-2012. בשתי העונות האחרונות הוא שיחק בעירוני נהריה מהליגה הלאומית, שאותה יאמן בעונה הבאה עופר רחימי אשר פוטר בעונה שעברה בליגה הארצית. צ'וברביץ' לא שלל את האפשרות לרדת לליגה השלישית, אבל ביקש להמתין על מנת לבחון הצעות מהליגה הלאומית. אם הוא יחתום במכבי, זו תהיה הקדנציה השלישית שלו בקבוצה.

צ'וברביץ' נולד בברית המועצות ועלה לישראל בגיל 10. הוא שיחק כדורעף, ורק בכיתה י"ב עשה הסבה לכדורסל. הוא החל להתאמן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובהמשך עבר בשלל קבוצות, ובהן ברק נתניה, אליצור רמלה, הפועל גלבוע/גליל, אליצור כוכב יאיר, אליצור יבנה, עירוני רמת גן, מכבי חיפה, הפועל חולון, במכבי אשדוד, הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון וכאמור עירוני נהריה. כמו כן הוא שיחק בספרד ונמנה עם סגל נבחרת ישראל..

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר