יובל רוסמן (צילום: מתוך דף הפייסבוק שלו)
יובל רוסמן (צילום: מתוך דף הפייסבוק שלו)

הפועל מציגה: קבוצת ניהול חדשה

קבוצת הניהול, שבה חברים משה מילר, יאיר לוינשטיין, ראובן אלקס ודורון קימלוב, קיבלה לידיה את האחריות הכספית והמקצועית של הקבוצה, והיא זו שתגבש את התקציב השנתי לכל עונה. היו"ר יובל רוסמן: "ניפצנו את רוב תקרות הזכוכית בנושא המקצועי, אבל נקלענו בכל סוף עונה למשבר תזרימי"

פורסם בתאריך: 4.7.24 14:36

הפועל חיפה הקימה קבוצת ניהול חדשה. קבוצת הניהול תסייע לעמותת האוהדים ותנוהל על ידי אנשי העסקים והספונסרים המובילים של הקבוצה – הספונסר הראשי משה מילר, הבעלים של קבוצת הבנייה שובל, יאיר לוינשטיין מבעלי חברת אלטשולר שחם, ראובן אלקס מבעלי רשת המלונות ישראל-קנדה ודורון קימלוב, הבעלים של חברת המזון תומר.

קבוצת הניהול קיבלה לידיה את האחריות הכספית והמקצועית של הקבוצה, והיא זו שתגבש את החזון לשנים הקרובות ואת התקציב השנתי לכל עונה, לצדם של היו"ר יובל רוסמן והמנכ"ל רון פלדהיים.

מהפועל נמסר: "עם הקמת קבוצת הניהול לא נהיה תלויים יותר בעיכוב של כספים חיצוניים ומוסדיים, ובכך לא נחזור לחודשים שבהם משכורות ותשלומים לא שולמו בזמן. זוהי בשורה חשובה ומציאות חדשה למועדון שלנו. קבוצת הניהול תאפשר לנו להרים את המועדון לגבהים חדשים ותבטיח את העתיד הכלכלי של הפועל".

 

 

רוסמן: "זו בשורה ענקית לאוהדי הקבוצה בכלל, ולשחקנים ולספקים בפרט. עמותת האוהדים שלנו ניפצה את רוב תקרות הזכוכית בנושא המקצועי, אבל בצד הכלכלי נקלענו בכל סוף עונה למשבר תזרימי. מעתה הדברים ייראו אחרת. זה לא מובן מאליו שאוהדי הקבוצה, שהם גם הספונסרים שלה, יבצעו צעד משמעותי כל כך ויהיו שותפים מלאים לניהול המועדון".

מילר: "כדי שהפועל תהיה בצמרת הכדורסל הישראלי היא חייבת לשנות את הנושא הכלכלי ואת מוסר התשלומים. המועדון הזה חשוב לנו, ולשם כך עשינו צעד משמעותי מאוד ולקחנו על עצמנו את ניהול המועדון. אני בטוח שהמהלך הזה יגרום לעוד אנשי עסקים להצטרף אלינו, ולעוד אוהדים להצטרף לעמותה".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. פארוק

    רגע, אני רוצה להבין, מעכשיו יש קבוצת ניהול שזה אומר שלא יהיו בעיות כלכליות.
    קבוצת הניהול תדאג לכסף ואם יחסר היא תביא מהבית ?
    כי אחרת אני לא רואה סיבה שיהיה שינוי במצב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר