ענאן חלאילי (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
ענאן חלאילי (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

סן ז'ילואז' הודיעה לחלאילי: לא תשוחרר לאולימפיאדה

משחק הליגה הראשון של סן ז'ילואז' יתקיים שלושה ימים לאחר משחק הפתיחה של הנבחרת האולימפית של ישראל מול מאלי, ועוד לפני כן תשחק הקבוצה בסופר קאפ הבלגי. אביו של ענאן חלאילי: "אנחנו מתרגשים מכך שמחר הוא יתחיל להתאמן עם הקבוצה, ואולי בהמשך תהיה אפשרות שהוא יצטרף"

פורסם בתאריך: 1.7.24 14:07

ענאן חלאילי, שעבר הבוקר (שני) בדיקות רפואיות בבלגיה ומחר יוצג רשמית כשחקנה של אוניון סן ז'ילואז', קיבל הודעה מראשי המועדון כי הוא לא משוחרר לנבחרת שתייצג את ישראל באולימפיאדה בפריז.

הסיבה להחלטה של סן ז'ילואז' היא משחקי הקבוצה שיתקיימו במקביל למשחקים האולימפיים. נבחרת ישראל תתמודד בבית 4 ביחד עם הנבחרות האולימפיות של מאלי, יפן ופרגוואי. המשחק הראשון של הנבחרת – מול מאלי – יתקיים כבר ב-24 ביולי בפארק דה פראנס, ומשחק הליגה הראשון של סן ז'ילואז' ייערך שלושה ימים אחר כך. עוד לפני כן תשחק הקבוצה בסופר קאפ הבלגי מול פ.צ ברוז'.

מאמן הנבחרת גיא לוזון התבשר אתמול (ראשון) שרד בול האוסטרית שחררה את אוסקר גלוך למשחקים, והוא קיווה לבשורה דומה בעניינו של חלאילי אך התבדה.

 

 

"יש בעיה עם הנבחרת", אומר מג'די חלאילי, אביו של ענאן שנמכר ממכבי חיפה לסן ז'ילואז' תמורת שבעה מיליון יורו, "אנחנו מתרגשים מכך שמחר ענאן יתחיל להתאמן עם הקבוצה, ונראה – אולי בהמשך תהיה אפשרות שהוא יצטרף".

עדכון (שלישי, 13:30): לוזון פרסם את הסגל למשחקים האולימפיים, וחלאילי נותר בחוץ. במסיבת העיתונאים לרגל פרסום הסגל אמר המאמן: "דיברתי עם המנהל המקצועי של סאן ז'ילואז', ומבחינתם ההחלטה היא סופית – חלאילי לא מגיע".

הסגל המלא: דניאל פרץ, ניב אליאסי, עיליי פיינגולד, רוי רביבו, נועם בן הרוש, שון גולדברג, אור ישראלוב, סתיו למקין, עידו שחר, איינאו פרדה, איתן אזולאי, עומרי גנדלמן, עדי יונה, אושר דוידה, אוסקר גלוך, ליאל עבדה, אלעד מדמון ודור תורג'מן.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר