עמית שמחון (צילום: מינהלת הליגה בכדורסל)
עמית שמחון (צילום: מינהלת הליגה בכדורסל)

אחרי ארבע שנים: שמחון עוזב את הפועל

ראשי הפועל חיפה הודיעו לקפטן עמית שמחון שהוא משוחרר מהקבוצה, וכעת, בגיל 34 וכשבידיו חוזה לעונה נוספת וחוב של כ-130,000 שקל שהפועל חייבת לו, הוא יצטרך לחפש תחנה חדשה. גורם בקבוצה: "שמחון קיבל בארבע העונות יותר מ-1.5 מיליון שקל נטו. הכסף שחייבים לו ישולם"

פורסם בתאריך: 25.6.24 13:44

אחרי ארבע עונות ולמרות שבידיו חוזה לעונה הקרובה, קפטן הפועל חיפה עמית שמחון עוזב את הקבוצה. את ההודעה על שחרורו קיבל שמחון מראשי הפועל חיפה, וכעת הוא יחפש קבוצה שתהיה התחנה הבאה שלו.

שמחון הצטרף להפועל חיפה בעונת 2021-2020 וחתם על חוזה לשלוש שנים. אחרי שנתיים הוארך החוזה בשנתיים נוספות, אך כעת כאמור הוא שוחרר. שמחון, 34, היה פצוע השנה לאורך כמעט מחצית עונה, ולאחר מכן התקשה לחזור ליכולת שלו – דבר שהוביל את ראשי הקבוצה להחלטה להיפרד ממנו.

סיבה נוספת לפרידה היא שבהפועל לא אהבו את התנהלותו של הקפטן בחודשיים האחרונים, כשהקבוצה היתה – ולמעשה עדיין – חייבת כספים לשחקניה. החוב לשמחון נאמד ב-130,000 שקל, והשחקן צפוי לקבל את אותם ביחד עם כל השחקנים האחרים כאשר ייכנסו כספים לקופת הקבוצה ממשרד הספורט.

גורם בהפועל אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "שמחון קיבל בארבע העונות יותר מ-1.5 מיליון שקל נטו. הכסף שחייבים לו ישולם, והוא צריך להמתין בסבלנות כמו כולם".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. צופה ואוהד

    לא אהבו את ההתנהלות שלו מצחיק מאד.הקבוצה מפגרת 3 חודשים בתשלומים.אז מי בדיוק לא מתנהל נכון? מעריך שהכתב שרשם זאת לא היה רושם זאת אם כלבו חיפה לא היו משלמים לו 3 חודשים.

  2. הנוכל מרעננה

    רק בארץ צריכים להתנצל שמבקשים
    משכורות שחייבים לך הקבוצה תתביישו ועוד עושים ךשמחון פאצוף כאילו מה אתה
    לוחץ תמתין נראה שיעכבו להם משוכורות וממש תןדה ששילמתם לו עד עכשיו כאילו נתתם לו חינם את הכסף הסויים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה הוא צריך להמתין בסבלנות
    במכולת הוא ימתין בסבלנות יש משפחה
    הפועל חיפה תיתבישו

  4. סליחה שביקשתי

    שחקן נשמה שנתן את הלב שלו לקבוצה ואפילו שיחק פצוע. יש לו משפחה וילדים ומשכנתא.למה 4 חודשים רצוף לא משלמים לישראלים ואילו הזרים קיבלו את כספם. בקיצור צריך לשתוק ולהוריד ראש כמו ברוב מקומות העבודה. נהיינו עבדים במקומות העבודה שלנו. אין בכתבה כלל ביקורת על הקבוצה . פשוט הזיה. מעריך שבגלל שהזרים לא רוצים להגיע לארץ -ימצא את מקומו בקבוצה אחרת ונקוה שישלמו לו שם בזמן…….

  5. חן

    גועל נפש של התנהלות מצד הנהלת הקבוצה.
    לא אתפלא אם ירדו ליגה עונה הבאה עם הנהלה שכזו. איזה שחקן ירצה לשחק שם?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר