עדן בן בסט (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט (צילום: צלמוס)

בן בסט תובע מיליון שקל מהפועל

קפטן הפועל חיפה לשעבר עדן בן בסט הגיש תביעה בסך של 998,972 שקל נגד המועדון בגין הפרשי שכר, אי הפרשה לקרן פנסיה ופיצויי פיטורים. בכתב התביעה טוען בן בסט, שגם שימש עוזר מאמן בהפועל, להתייחסות "פוגענית" מצד המועדון

פורסם בתאריך: 19.6.24 08:29

אל הרשימה הבלתי נגמרת של שחקנים ומאמנים בהפועל חיפה שתבעו את המועדון אחרי שעזבו אותו הצטרף קפטן הקבוצה ועוזר המאמן שלה בעבר עדן בן בסט, שהגיש תביעת ענק על סך של כמיליון שקל נגד הפועל.

התביעה שהגישו עוה"ד שי אליאס ועינבר בר לבית הדין לעבודה בחיפה מתייחסת לשתי התקופות שבהן שיחק בן בסט בהפועל – הראשונה בשנים 2018-2016 והשנייה בשנים 2021-2020, והיא עומדת על 998,972 שקל. לפי כתב התביעה, כ-350,000 שקל קוזזו לו בשל הפרשי שכר בתקופת הקורונה, כ-217,000 שקל לא הופרשו עבורו לקרן הפנסיה, והמועדון חייב לו פיצויי פיטורים בסך של כ-204,000 שקל. לכך מתווספים עוד כספים שלטענתו של בן בסט חייבים לו.

 

 

תחת סעיף פיצויי הפיטורים מגולל הקפטן לשעבר התייחסות "פוגענית" של המועדון כלפיו וטוען: "הנתבעת פעלה למדר את התובע מהקבוצה בפעולות פוגעניות, וכך הוציאה אותו מקבוצת הווטסאפ של הקבוצה ודרשה ממנו להפסיק להגיע לאימונים".

בתביעה זו מצטרף כאמור בן בסט לרשימה ארוכה של שחקנים, מאמנים ועובדים, שחלקם היו סמל במועדון, אשר תבעו אותו לאחר עזיבתם, ובהם טל בנין, גילי ורמוט, קאלה דרשלר ואושרי רואש.

מהפועל לא נמסרה תגובה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר