עידו קוז'יקרו (צילום: בועז כהן)
עידו קוז'יקרו (צילום: בועז כהן)

קוז'יקרו חוזר למכבי, והפעם כמנג'ר

באגודת מכבי חיפה עושים הכל כדי להחזיר את הירוקים לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי. עידו קוז'יקרו, שכמנג'ר העלה השבוע את הפועל מגדל העמק-יזרעאל לליגה הלאומית, ישוב למועדון שבו זכה באליפות היסטורית, וכבר החל בחיפושים אחר מאמן

פורסם בתאריך: 18.6.24 11:31

עידו קוז'יקרו, מכוכבי עונת האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה, חוזר לקבוצה בגלגולה החדש – והפעם כמנג'ר.

לאחר עונה כושלת שבסיומה ירדה מכבי לליגה השלישית החזיר אילן בק את ההמפתחות לידי אגודת מכבי חיפה, ונראה כי יו"ר האגודה ניר ענבי והמנכ"ל רועי שווץ מנסים לעשות הכל כדי להחזיר את הירוקים לקדמת הבמה, ומהר. ביום שני חגג קוז'יקרו כמנג'ר עלייה לליגה הלאומית עם הפועל מגדל העמק-יזרעאל, וכעבור 24 שעות בלבד הוא כבר קיבל פנייה למלא את אותו התפקיד במכבי, וחתם על חוזה.

 

 

קוז'יקרו (46) שיחק 17 עונות בליגת העל, שבהן זכה בגביע יול"ב עם הפועל ירושלים, זכה כאמור באליפות המדינה עם מכבי (ואף שימש בהמשך עוזר מאמן בקבוצה), ובהמשך שיחק בליגות הנמוכות ופרש בתום עונת 2022-2021. בשנים האחרונות הוא שימש בתפקידי אימון שונים וכמנג'ר בקבוצות הליגה ארצית, והשבוע העלה את מגדל העמק-יזרעאל לליגה הלאומית.

החזרתו של קוז'יקרו למכבי היא צעד נוסף של ענבי ושווץ להחזרת הזהות לקבוצה שננטשה בעונה החולפת על ידי אוהדיה בשל הקרע עם בק. לפני שבוע וחצי הוחלט כי הקבוצה תשוב לקיים את משחקיה בהיכל הספורט ברוממה אחרי שנה בבית מכבי, וכעת הם מחזירים אל המערכת את אחד מסמליה הגדולים של הקבוצה. קוז'יקרו כבר מחפש מאמן לעונה הבאה, ובמכבי מעריכים שהנושא ייסגר בימים הקרובים.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. הרבי מיעוטו

    האדם הנכון. איש עם לב ונשמה בנוסף ליכולות מקצועיות. יוכל להרים את המועדון חזרה למקום הראוי לו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר