תחנת הרכבת חיפה – בת גלים שודרגה בהשקעה של כשני מיליון שקל במסגרת פרויקט שדרוג תחנות ארצי של רכבת ישראל. במסגרת זו בוצעו בתחנה, שבה עוברים כ-200,000 נוסעים בחודש, שדרוג של המבנה, איטום של הגג מעל הרציפים, ריצוף מחדש בשני הרציפים, החלפת קווי הביוב, ושיפוץ כולל של תאי השירותים שבהם הוחלפו הריצוף, הקרמיקה, הכלים הסניטריים ומערכות התאורה.
בחודשים הקרובים צפוי שדרוג נוסף בתחנה, שיכלול שיפוץ ושדרוג של המעבר התת קרקעי בין רציפי התחנה.
תחנת בת גלים נבנתה בשנת 1975 לצד התחנה המרכזית של אגד באותה העת. שתי התחנות קושרו ביניהן במנהרה והפכו מיד עם פתיחתן למוקד התחבורה הציבורית בחיפה בזכות גודלן ומיקומן. מאז בנייתה של תחנת הרכבת כמעט שלא בוצעו בה שיפוצים ושדרוגים למעט פעולות תחזוקה שוטפות.
העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה
אילנה
מוותרת על תחנה משודרגת, מעדיפה שיפנו את הדרך לחוף הים
חיפאי
עם תחילת החשמול של המסילות וביטול מסילות החוף גם ככה התחנה תבוטל ותועבר לצומת דולפין הקרוב.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
מה עם המעבר התת-קרקעי, מקרית אליעזר ! מי אחראי עליו !
ענת הופמן בת גלים
אני מברכת על כל שידרוג בבת גלים כי השכונה שלנו מרופטת ומוזנחת , רחוקה מאוד ממרכז תשומת הלב של העירייה. אני כותבת כבר למעלה משנה מכתבים לראש העירייה ובכירים נוספים על כך ששכני חפר ללא היתר וללא אישור מקווה בעומק חמישה מטרים מתחת לבית שלי .
בעיריה מתוקנת כבר היו מזמינים אותו לחקירה , מכריחים אותו לתקן את הנזק שגרם ומשיתים עליו קנס . אבל בעירייה של עינת קליש הדברים מתנהלים על העוקם. מכתבים שלי אין הם זוכים לתגובה .החוויה שלי היא שראש העירייה מתייקת את המכתבים שלי בפח הזבל
מגעיל לנסוע ממנה
התחנה עדיין אפורה מנוכרת וחסרת קשר לסביבה שלה
מוזנח
כל התחנות בחיפה סובלות מהזנחה מחפירה
עשבים ליד המסילות
שלטי פרסומות שבורים
אבק וחול בחניונים
אין מספיק הגנה מרוחות חזקות מהים ברציפים
אין מקומות המתנה מחוממים בחורף או ממוזגים בקיץ
אין כמעט קיוסקים בתחנות בניגוד לתחנות האוטובוס