-->
מתחם רוטשילד בקרית אליעזר (הדמיה: הקובייה)
מתחם רוטשילד בקרית אליעזר (הדמיה: הקובייה)

אושרו בקשות להיתרי בנייה בשלושה מתחמים בקרית אליעזר

הבקשות של חברת ביתא להיתרי בנייה בשלושה מתחמים בשדרות רוטשילד בקרית אליעזר אושרו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. במסגרת התוכנית ייהרסו שבעה בנייני רכבת ישנים עם 168 יחידות דיור, ובמקומם יוקמו תשעה בניינים חדשים עם 760 יחידות דיור

פורסם בתאריך: 15.10.24 16:03

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה אישרה אתמול (שני) את הבקשות להיתרי בנייה לחברת ביתא בשלושה מתחמים בשדרות רוטשילד בקרית אליעזר.

במתחם אחד, ברחוב ברוטשילד 30-34, יוקמו שלושה בניינים חדשים במקום שלושה בנייני רכבת קיימים – שני בניינים של 27 קומות, האחד עם 158 יחידות דיור והשני עם 152 יחידות דיור, ובניין של שמונה קומות עם 20 יחידות דיור. בסך הכל ייבנו 330 יחידות דיור בבנייה משולבת שתכלול גם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. המסחר יהיה קמעונאי בלבד, ולא יותרו עסקי מזון, ובהם מרכולים, פאבים ומסעדות, או מכירת מזון. תמהיל הדירות החדשות יהיה של שלושה עד שישה חדרים. שטח המסחר ישתרע על פני 260 מ"ר, ו-490 מ"ר יוקצו עבור משרדים. כמו כן יהיו במתחם כיתת גן אחת ושלוש כיתות של מעון יום.

במתחם השני, ברחוב רוטשילד 26 ו-28, ייבנו שלושה בניינים חדשים עם 205 יחידות דיור במקום שני בנייני רכבת קיימים עם 48 יחידות דיור – בניין של 22 קומות עם 122 יחידות דיור, בניין של 16 קומות עם 58 יחידות דיור ובניין של שבע קומות עם 25 יחידות דיור. תמהיל הדירות החדשות יהיה של שלושה עד שישה חדרים. גם במתחם זה הבנייה תהיה משולבת, כאשר 280 מ"ר יוקצו למסחר ו-400 מ"ר למשרדים. במתחם יהיו כיתת גן אחת ומועדון שכונתי.

 

 

במתחם השלישי, ברחוב רוטשילד 22 ו-24 ייבנו שלושה בניינים חדשים עם 225 יחידות דיור במקום שני בנייני רכבת קיימים עם 48 דירות – בניין של 22 קומות עם 122 יחידות דיור, בניין של 16 קומות עם 73 יחידות דיור ובניין שלישי של שמונה קומות עם 30 יחידות דיור. תמהיל הדירות החדשות יהיה של שלושה עד שישה חדרים.. המסחר יהיה קמעונאי בלבד, ולא יותרו עסקי מזון, ובהם מרכולים, פאבים ומסעדות, או מכירת מזון. במתחם תהיה כיתת גן אחת.

יצוין כי בחודש מאי 2021 אישרה הוועדה המקומית את הפקדת התוכנית, שכוללת הריסה של שבעה בנייני רכבת ישנים עם 168 יחידות דיור, והקמה של תשעה בניינים חדשים עם 760 יחידות דיור. המתחם השני מתוך השלושה זכה בקול קורא מטעם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רחוב ראשי הכי סואן בחיפה
    אף אחד לא ירצה לגור לידו
    דירה עם נוף לאוטוסטרדה?

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר