-->
מתחם "בראשית על הפארק" (הדמיה: אולין)
מתחם "בראשית על הפארק" (הדמיה: אולין)

המחוזית אישרה את התוכנית של נקסט אורבן בנוה שאנן

הוועדה המחוזית אישרה למתן תוקף את התוכנית להתחדשות עירונית "בראשית על הפארק" של חברת נקסט אורבן כוזהינוף בנוה שאנן. את בנייני הרכבת הישנים יחליפו שלושה מגדלים של 34-32 קומות ומבנה נוסף של תשע קומות. מנכ"ל החברה יוסי כהן: "זהו רגע היסטורי ומרגש עבור בעלי הדירות"

פורסם בתאריך: 18.9.24 13:29

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, בראשותה של רות שורץ, אישרה למתן תוקף את התוכנית להתחדשות עירונית של חברת נקסט אורבן כוזהינוף בנוה שאנן.

התוכנית, שנקראת "בראשית על הפארק", משתרעת על פני שטח כולל של 18.5 דונם. היא ממוקמת במתחם הרחובות אבא הלל סילבר, ניסנבוים ופארק אזולאי, וכוללת 480 יחידות דיור שיוקמו בשלושה מגדלים של 34-32 קומות ובמבנה נוסף של תשע קומות, אשר ישלבו חזיתות מסחריות ומבני ציבור. במסגרת התוכנית יוקמו כיכר במרכז המתחם, מבנה ציבור שישמש לצורכי חינוך ותרבות, חיבורים להולכי רגל ושבילי אופניים בין השכונה לפארק אזולאי.

כיום מצויים במתחם ארבעה מבני רכבת ישנים של שלוש קומות, ובהם 104 דירות שיפונו לטובת הפרויקט החדש. התוכנית נערכה על ידי שוורץ בסנוסוף אדריכלים וקודמה בהליך תכנון משותף עם עיריית חיפה.

 

מתחם "בראשית על הפארק" (הדמיה: אולין)

מתחם "בראשית על הפארק" (הדמיה: אולין)

 

 

שורץ: "התוכנית מצטרפת לשורה של תוכניות להתחדשות עירונית בנוה שאנן שישנו את פני השכונה. נוסף על הגדלת היצע יחידות הדיור בשכונה, התוכנית כוללת תוספת של שטחי ציבור וחיבור לפארק הסמוך".

בקבוצת נקסט אורבן כוזהינוף קיבלו את ההחלטה בסיפוק גדול. "הגענו לרגע הזה אחרי עבודה מאומצת ומאתגרת שהחלה עוד בשנת 2015", מסר מנכ"ל הקבוצה יוסי כהן, "החלטת הוועדה המחוזית לאשר את הפרויקט היא החותמת וההזנקה הרשמית לפרויקט 'בראשית על הפארק'. זה רגע מרגש עבורנו, אבל במיוחד עבור בעלי הדירות שבחרו לתת בנו את אמונם לפני שנים רבות וצעדו איתנו לאורך כל הדרך, אשר ידעה עליות ומורדות ולעתים היתה לא פשוטה. אישורו של המתחם מהווה הגשמת חלום לעשרות משפחות ומסמל את מימוש הפוטנציאל של העיר היפה בישראל. זהו רגע היסטורי, מרגש ומשמח מאוד. זה קורה, נוה שאנן מתחדשת וחיפה מתחדשת".

 

יוסי כהן (צילום: מיכה בריקמן)

יוסי כהן (צילום: מיכה בריקמן)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקת.חוץ מזה, אין ברחוב כוחו בניינים בני שלוש קומות. מסקנה- מדובר בשקרנים…

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר