מיגונית (צילום: חברת שתית)
מיגונית (צילום: חברת שתית)

תרומה לחיילים: שתית סיימה פרויקט הצבת מיגוניות ברחבי הארץ

שתית הקימה בחודשים האחרונים באתרי הבנייה שלה כ-100 מיגוניות וכ-20 ממ"דים שיימסרו כתרומה לחיילי צה"ל, ובימים אלו היא מסיימת את השינוע שלהם. מנכ"ל החברה שלום שטרית: "אני מרגיש סיפוק גדול וגאווה ישראלית לקחת חלק בפרויקט כזה"

פורסם בתאריך: 11.7.24 10:59

חברת שתית השלימה את פרויקט המיגוניות שלה בכל רחבי הארץ, שהחל מיד אחרי טבח 7 באוקטובר. משתית נמסר כי החברה והעומד בראשה שלום שטרית פועלים מתחילת המלחמה למען חייל צה"ל, כחלק מהחזון הציוני של החברה לבנות וליישב את הארץ, וכי בימים אלה היא מסיימת את פרויקט המיגוניות שנעשה כתרומה לחיילי צה"ל.

שתית הקימה בחודשים האחרונים כ-100 מיגוניות וכ-20 ממ"דים, בצפון ובדרום, למען החיילים, ובימים אלו היא מסיימת את השינוע שלהם.

שטרית: "ב-8 באוקטובר הבנו מיד את הצורך של חברות פרטיות ואזרחים להתגייס למאמץ במדינה. כחברה שפרושה מהצפון ועד לדרום, לקחנו על עצמנו לבנות בכל אחד מהאתרים שלנו כעשר מיגוניות ולעזור מהיכולות שלנו למען חיילי צה"ל. השבוע אנחנו מסיימים את המבצע לאחר ששינענו עם משאיות את המיגוניות לצפון ולדרום לפי הצורך. אני מרגיש סיפוק גדול וגאווה ישראלית לקחת חלק בפרויקט כזה. נמשיך לבנות את הארץ ולספק לזוגות צעירים אפשרויות דיור".

 

 

שתית היא חברת בנייה פרטית מהמובילות בענף הנדל"ן. החברה נוסדה בשנת 1988 על ידי שטרית, המשמש המנכ"ל שלה. שתית עוסקת ביזמות ובביצוע פרויקטים של נדל"ן למגורים, למסחר, למשרדים ולמלונאות, ולחברה צבר פרויקטים רב ברחבי הארץ בשווי של כ-5.5 מיליארד שקל, מחזור כספי המוערך ב-1.5 מיליארד שקל והון עצמי של כ-550 מיליון שקל.

בעשור האחרון, בנתה הקבוצה יותר מ-600 פרויקטים ברחבי הארץ, ומספר לקוחותיה הוא יותר מ-5,500.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר