הפנטהאוז בשדרות הנדיב 15 (הדמיה: 3division)
הפנטהאוז בשדרות הנדיב 15 (הדמיה: 3division)

פנטהאוז בשדרות הנדיב נמכר ב-8.45 מיליון שקל

כמו בדירות היוקרה בתל אביב: פנטהאוז שטוח בשטח של כ-200 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-140 מ"ר בפרויקט של קבוצת מבנים וחברת שובל מתחמי מגורים נמכר ב-8.45 מיליון שקל, אשר מגלמים מחיר של 42,000 שקל למ"ר. השמאי המלווה: "פנטהאוז בגודל כזה הוא נדיר בנוף המקומי"

פורסם בתאריך: 9.7.24 11:15

בפרויקט היוקרה של קבוצת מבנים התחדשות עירונית וחברת שובל מתחמי מגורים בשדרות הנדיב 15 נמכר פנטהאוז שטוח בשטח של כ-200 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-140 מ"ר במחיר של 8.45 מיליון שקל. סכום המכירה מגלם מחיר של 42,000 שקל למ"ר (מחיר מ"ר בשילוב מחיר המרפסות – יותר מ-33,000 שקל למ"ר).

הרוכשים – זוג משפרי דיור בשנות ה-60 לחייהם – ייהנו ממפרט טכני עשיר הכולל ריצופי יוקרה בגודל 120×120 ס"מ בשילוב פרקט עץ טבעי, מערכת מיזוג VRF משוכללת של חברת מיצובישי, חימום תת רצפתי מופעל מים, מערכות חשמל ותקשורת משודרגות, תאורות מעוצבות שקועות בגבס בכל הדירה, תריסי אור, דלתות פאן זירו (דלתות ללא משקופים ובקו 0 עם הקיר, הנותנות מראה נקי) בכל הדירה, דלת כניסה מפוארת כפולה ועוד שלל פינוקים שנראים בדרך כלל בדירות יוקרה בתל אביב.

 

 

השמאי דותן דרעי שמלווה את הפרויקט מטעם הבנק המלווה: "אנו רואים בשנים האחרונות מגמה הולכת וגוברת של בניית דירות יוקרה בכל הכרמל. פנטהאוזים הפכו למצרך נדיר ומבוקש מאוד, בוודאי ברחובות היוקרתיים בכרמל. שדרות הנדיב הוא רחוב מבוקש מאוד בשל השדרה היפהפייה שמלווה אותו לכל אורכו ומחברת בין רחוב הירקון לשדרות מוריה".

לדבריו, "הפנטהאוז נמצא בבניין בסגנון באוהאוס בעיצוב מרהיב, עם חניון תת קרקעי ועם מפרט טכני מהגבוהים שיצא לי לראות בשוק החיפאי, והוא מוערך במאות אלפי שקלים מעל הסטנדרט. נוסף על כך, אין כמעט פנטהאוזים שטוחים בשטח של יותר מ-170 מ״ר, מה שהופך אותו לנדיר בנוף המקומי. זה בהחלט מוצר מיוחד".

אדריכל הפרויקט הוא תמיר לזר.

 

הפרויקט בשדרות הנדיב 15 (הדמיה: 3division)

הפרויקט בשדרות הנדיב 15 (הדמיה: 3division)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר