-->
חטיבת יפתח, גדוד 7720, פלוגה א', צוות אוראל, לחימה בשטח אורבני (צילום: מיכה בריקמן)
חטיבת יפתח, גדוד 7720, פלוגה א', צוות אוראל, לחימה בשטח אורבני (צילום: מיכה בריקמן)

תערוכה של צילומי חיילים בעזה תוצג בכנס נדל"ן בחיפה

הצלם והמתעד החיפאי מיכה בריקמן יציג את התערוכה "עזה ב-50 מ"מ" במסגרת כנס נדל"ן שיתקיים מחר באיצטדיון סמי עופר. בריקמן: "כשמדברים על בנייה משתמשים במילים כמו נדל"ן ופרויקטים, אבל למעשה מדובר בהתיישבות, בחלוציות ובהמשך הפיתוח של המדינה, שעליה מגינים עכשיו החיילים בחזית"

פורסם בתאריך: 8.7.24 16:13

הצלם והמתעד החיפאי מיכה בריקמן יציג תערוכת צילומי חיילים מהחזית במסגרת כנס ארצי לנדל"ן שיתקיים מחר (שלישי) באיצטדיון סמי עופר.

בריקמן הוא מתעד קרבי שמשרת במילואים מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. בחודשים האחרונים הוא צילם אלפי תמונות של חיילים בסדיר ובמילואים בחזית הדרומית בעוטף וברצועת עזה, וחלק מעבודותיו יוצג בתערוכה "עזה ב-50 מ"מ" שתוקם באולם הפלטיניום שבו יתקיים כנס הנדל"ן השנתי של אתר מגדילים.

"הבחירה לערוך את הכנס בחיפה לא היתה פשוטה, אבל צו השעה הוא לחזק את הצפון", אומר הבעלים של אתר מגדילים בן מסינג, "זכינו להיענות אדירה מהענף, שחש מחויבות גדולה לכך".

בריקמן מציין שהוא רצה להציג את עבודותיו בפני מאות המשתתפים העוסקים בענף הבנייה: "היום כשמדברים על בנייה משתמשים במילים כמו נדל"ן ופרויקטים, אבל למעשה מדובר בהתיישבות, בחלוציות ובהמשך הפיתוח של מדינת ישראל, שעליה מגינים עכשיו החיילים בחזית. להרבה אנשים קשה להשתתף באירועים מקצועיים בלי החיבור למה שקורה בחזית, ואני מאמין שהתערוכה תיתן את המקום הנכון להזדהות של המשתתפים עם צה"ל ועם חייליו".

 

תפילה תוך כדי לחימה (צילום: מיכה בריקמן)

תפילה תוך כדי לחימה (צילום: מיכה בריקמן)

 

 

על מנת להוציא את התערוכה אל הפועל פנה בריקמן למפיק הכנס דני פירדמן מחברת DF ייזום שיווק, שסייע לו, ואיצטדיון סמי עופר בחיפה תרם את האולם. אוצרת מוזיאון העיר חיפה יפעת אשכנזי אצרה את התערוכה בהתנדבות, אבישי דותן מסטודיו דותן לידז'י תרם עבודות למיתוג ולעיצוב של חלל התערוכה, וחברות הבנייה מבנים ותדהר נתנו חסות לתערוכה ומימנו את עלויות ההפקה וההקמה.

מסינג ציין כי הוא התרגש מהפנייה של בריקמן: "רבים ממשתפי הכנס ומאנשי ענף הנדל"ן נרתמו לסייע ללוחמים ולעורף מאז פרוץ המלחמה. דווקא בימים אלו של כאב, אובדן ודאגה אנחנו חשים חובה וזכות להמשיך לקדם את בניית הארץ ולהניע את הקטר הכלכלי של המשק. המפגשים של צמרת הענף בכנסים שלנו תורמים לחיבורים וליצירת שיח לקידום תוכניות, וכולי תקווה שנראה עוד התחלות בנייה לדיור ואת השכונות הוותיקות מתחדשות עבור הדורות הבאים. תפילתנו לשובם הביתה של כולם בשלום, בריאים בגוף ובנפש".

 

מנוחת הלוחמים בסיום סריקת מבנה מגורים ששימש לפעילות טרור (צילום: מיכה בריקמן)

מנוחת הלוחמים בסיום סריקת מבנה מגורים ששימש לפעילות טרור (צילום: מיכה בריקמן)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר