פרויקט "עדן ים" (הדמיה: איוולב מדיה)
פרויקט "עדן ים" (הדמיה: איוולב מדיה)

הנה זה מגיע: פרויקט "ים עדן" של שתית יוצא לדרך

העבודות על פרויקט "עדן ים", אשר נקרא על שמו של סרן עדן פרוביזור ז"ל שנפל בקרב ברצועת עזה, יחלו בתחילת חודש יולי. על השטח ברחוב דרך הים 188 ייבנו שני בנייני מגורים יוקרתיים, ובהם 105 יחידות דיור, לובי מעוצב ושטחים משותפים בסטנדרט גבוה

פורסם בתאריך: 24.6.24 12:45

פרויקט "ים עדן" של חברת שתית ברחוב דרך הים 188 יוצא לדרך אחרי שנים של עיכובים. כעת התקבל היתר, והחברה נערכת לתחילת העבודות בתחילת חודש יולי. זהו הפרויקט החמישי של החברה באזור חיפה.

המגרש משתרע על פני תשעה דונמים, וייבנו עליו שני בנייני מגורים יוקרתיים, ובהם 105 יחידות דיור. הפרויקט, שתוכנן על ידי פרופ' גבי שורץ ממשרד האדריכלים שורץ בסנוסוף, יכלול לובי מעוצב ושטחים משותפים בסטנדרט גבוה. תמהיל הדירות בפרויקט מורכב מדירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. המחיר ההתחלתי של דירת שלושה חדרים הוא 1,690,000 שקל, של דירת ארבעה חדרים הוא 2,100,000 שקל ושל דירת חמישה חדרים הוא 2,350,000 שקל. עד כה נמכרו 55 דירות בפרויקט.

 

 

הפרויקט נקרא "ים- עדן" על שמו של סרן עדן פרוביזור ז"ל, שנפל בקרב בג'באליה ברצועת עזה. כזכור שתית הכריזה כי כל הפרויקטים שלה במהלך המלחמה ייקראו על שמם של לוחמים שנפלו במלחמת חרבות ברזל.

שלום שטרית, מנכ"ל ומבעלי חברת שתית: "לצד התפתחות וצמיחה ניכרות של החברה בשנה האחרונה, אנו שמחים לצאת לדרך עם פרויקט מגורים יוקרתי במיקום מרכזי בחיפה. אנו צריכים לשים לנגד עינינו כמטרה עליונה להפוך את חיפה לעיר עם הגירה חיובית ולהשאיר משפחות צעירות להתגורר בה, ולשם כך יש צורך במתן מענה להגדלת מספר יחידות הדיור בעיר. פרויקט זה ייתן מענה למשפחות צעירות ולמשפחות משפרות דיור, וכולי תקווה ואמונה שתנופת הבנייה בחיפה תימשך במלוא הכוח ושנוכל לקדם פרויקטים נוספים בעיר. ההתעניינות הרבה בפרויקט מצביעה על הצורך ועל הביקושים לדירות חדשות בחיפה, ואנו מתכוונים להמשיך ולקדם פרויקטים באזורי ביקוש, בתכנון מוקפד ובסטנדרט גבוה".

 

פרויקט "עדן ים" (הדמיה: איוולב מדיה)

פרויקט "עדן ים" (הדמיה: איוולב מדיה)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר