נאות פרס ב' (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים)
נאות פרס ב' (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים)

שני היתרי בנייה חדשים בנאות פרס ב'

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה שתי בקשות נוספות להיתרי בנייה בשכונת נאות פרס ב', שבמסגרתם ייבנו יותר מ-400 יחידות דיור חדשות בבנייה רוויה מרקמית של מגדלים בני 22 ו-23 קומות ומבני מגורים של שמונה קומות מעל חניון תת קרקעי משותף. חלק מהדירות ישווק בתוכנית "מחיר למשתכן"

פורסם בתאריך: 5.9.23 09:15

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה אישרה שתי בקשות חדשות להיתרי בנייה נוספים בשכונת נאות פרס ב' במבואות הדרומיים של העיר.

הבקשות הוגשו למגרשים שעליהם עתידות להיבנות יותר מ-400 יחידות דיור חדשות בבנייה רוויה מרקמית של רבי קומות בני 22 ו-23 קומות ומבני מגורים של שמונה קומות מעל קומות של חניון תת קרקעי משותף. הדירות שייבנו במבנים אלו ישווקו בחלקן במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן", והן יהיו בגדלים שונים.

מהנדס העיר אריאל וטרמן: "זוהי המנה השלישית של היתרי בנייה בשכונה החדשה, אשר מוקמת בימים אלה ועתידה להיות אחת מהשכונות הגדולות ביותר בחיפה. השכונה תוסיף למכסת התושבים של חיפה 30,000 תושבים חדשים – רובם משפחות צעירות שזכו בהגרלות 'מחיר למשתכן'. האתגרים בהקמת התשתיות לצד היזמים עודם גדולים, אך אנו פועלים ביחד איתם על מנת לקצר את לוחות הזמנים ולפצות על הזמן שאבד".

 

 

בסוף חודש יוני אישרה ועדת המשנה לתכנון ובנייה שני פרויקטים ראשונים למגורים בנאות פרס ב', אשר שניהם הם במסגרת מכרז "מחיר למשתכן". בכל פרויקט מגרש אחד שעליו עתידים להיבנות שישה בניינים ובהם 210 יחידות דיור, ובסך הכל 420 יחידות דיור. בכל מגרש יוקמו חמישה מבנים של שמונה קומות בבנייה רוויה מרקמית ומבנה אחד של 22 קומות. הדירות יהיו בגדלים שבין שלושה חדרים (80 מ"ר) לחמישה חדרים (145 מ"ר) ואף לשישה חדרים (170 מ"ר). בכל מבנה יהיו שתי קומות של חנייה תת קרקעית, מרתפים ומחסנים.

כעבור שבועיים אישרה ועדת המשנה חמישה מתחמים נוספים למגורים, הכוללים קרוב ל-1,000 יחידות דיור חדשות, בשכונה.

 

נאות פרס ב' (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים)

נאות פרס ב' (הדמיה: שורץ בסנוסוף אדריכלים)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר