פרויקט "מתחם המלך צדקיהו" (תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים; הדמיה: ava studio)
פרויקט "מתחם המלך צדקיהו" (תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים; הדמיה: ava studio)

לקראת הבחירות: מבול האישורים נמשך, והפעם בנוה דוד

אחרי קיפאון כמעט מוחלט של בנייה בעיר לאורך חמש השנים האחרונות ממשיכה עיריית חיפה לאשר תוכניות ולתת היתרים. ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה תוכנית בינוי ופיתוח להיתרים להקמת 195 יחידות דיור חדשות בשלושה מגדלים ב"מתחם המלך חזקיהו" בשכונת נוה דוד

פורסם בתאריך: 16.7.23 09:29

לקראת הבחירות הקרובות, ואחרי קיפאון כמעט מוחלט של בנייה בעיר לאורך חמש השנים האחרונות, ממשיכה עיריית חיפה במבול של אישור תוכניות ומתן היתרים. היום (ראשון) הודיעה עיריית חיפה כי ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה תוכנית בינוי ופיתוח להיתרים להקמת 195 יחידות דיור חדשות ב"מתחם המלך חזקיהו" בשכונת נוה דוד.

מהעירייה נמסר כי תוכנית הבינוי והפיתוח למתחם היא שלב מקדים להיתר בנייה, אשר נמצא אף הוא בשלבי קידום. לפי התוכנית, שקודמה על ידי המינהלת להתחדשות עירונית ומשרד הבינוי והשיכון, יפונו שלושה בנייני רכבת ישנים שהוקמו בשנות ה-50 של המאה שעברה, ובהם 28 יחידות דיור, וכן 1,300 מ"ר של שטחי מסחר, ובמקומם ייבנו שלושה בנייני מגורים חדשים של 18 קומות ובהם 195 יחידות דיור מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי משותף של ארבע קומות. כמו כן כוללת התוכנית פיתוח של שטחים ציבוריים פתוחים (שצ"פים) מסביב לבנייני המגורים.

 

 

מהנדס העיר אריאל וטרמן: "פרויקט 'מתחם המלך חזקיהו' מהווה נדבך חשוב נוסף במסגרת המעבר האסטרטגי שאליו מכוונת העירייה להעדפה לפיתוח בהתחדשות עירונית בדגש על שכונות החוף – שער עלייה, עין הים, קרית שפרינצק, בת גלים, קרית אליעזר, קרית אליהו, קרית חיים מערבית וכאמור בפרויקט זה – נוה דוד. שכונות אלו נהנות בשנים האחרונות מפריחה של תכניות שמקודמות על ידי יזמים על רקע התכנון הכוללני שבוצע בעירייה".

לדבריו, "פרויקט זה מתווסף להיתרי הבנייה שניתנו בשנים האחרונות בתחום התחדשות עירונית, בדגש על שנת 2022 שנרשמה כשנת שיא של כל הזמנים, כאשר יותר ממחצית יחידות הדיור שאושרו בה היו בהתחדשות עירונית. תכניות אלו יבטיחו מענה ומשיכת אוכלוסייה צעירה לשכונות ותיקות אלו, תוך מתן אפשרות לאוכלוסייה הקיימת לשפר מאוד את תנאי הדיור שלה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר