פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture
פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture

מקום טוב בגבעה

פורסם בתאריך: 29.7.24 15:37

מקום טוב בגבעה

 היזם: חברת דנדי הנדסה ויזמות ומ.ע.ד.ר נמרוד.

המשווק: AMOR SELLING HOMES.

החזון: באחת השכונות האהובות של חיפה, גבעת זמר, עם הלוקיישן המושלם בעיר, בונות החברות דנדי הנדסה ויזמות ומ.ע.ד.ר נמרוד את "מקום טוב בגבעה" – פרויקט מגורים שעוצב על ידי חברת האדריכלים "אס או אדריכלים" עם נוף רחב ידיים לעמק הפתוח.

פרויקט הבוטיק "מקום טוב בגבעה" מתאפיין ברמת גימור מהגבוהות שיש, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. החברות דנדי הנדסה ויזמות ומ.ע.ד.ר נמרוד גאות לתקוע יתד ראשון בעיר חיפה ומטרתם להיכנס גם לתחום ההתחדשות עירונית.

המפרט הטכני: לפרויקט "מקום טוב בגבעה" מפרט עשיר במיוחד בעיצוב אדריכלי,  הכולל בין היתר לובי מפואר, מזגןVRF  מיני מרכזי לכל דירה, זיכוי כספי בסך של כ-50 אלף שקלים עבור מטבח, תריסי אור אלומיניום, ריצוף מטר על מטר של חברת טופולסקי-רצף ועוד.

פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture

פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture

תמהיל הדירות: בפרויקט מגוון רחב של דירות – משלושה ועד שישה חדרים. בפרויקט נשארו למכירה ארבע דירות אחרונות של חמישה חדרים, , כולן דו מפלסיות, בשטח של כ- 130 מ"ר וכ-19 מ"ר מרפסת עם נוף לעמק; דירת גן מערבית של שישה חדרים בשטח של כ- 138 מ"ר וכ-118 מ"ר גינה ומרפסות, ודירת גג יחידה בקומה, שישה חדרים, בשטח של כ-156 מ"ר ומרפסות בשטח של כ-23 מ"ר.

צפי אכלוס: דצמבר 2024.

מחירים: דירות חמישה חדרים – החל מ-3.1 מיליון שקלים, דירת גן –כ-3.33 מיליון שקלים ודירת גג – 3.65 מיליון שקלים.

אודות השכונה: גבעת זמר היא השכונה הראשונה שמוקמת על רכס הכרמל מאז שנבנתה רמת חן בתחילת המילניום. לפני שנתיים החל אכלוס השכונה, וכיום מתגוררים בה מאות תושבים. השכונה, שממוקמת בין רמת אלמוגי ממערב ורוממה, נמצאת מרחק דקות נסיעה ממרכז זיו, מרכז חורב ועוד. בסופו של דבר ייבנו בה 1,070 יחידות דיור, שבהן יתגוררו כ-4,000 תושבים בכ-100 בניינים.

פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture

פרויקט "מקום טוב בגבעה" | הדמיה: S.O arcitecture

אודות היזם: חברת הביצוע מ.ע.ד.ר נמרוד נוסדה בשנת 1996 על ידי דנה ומשה דרי, שבהמשך פתחו את חברת היזמות דנדי הנדסה ויזמות. החברה החלה את דרכה במתן פתרונות בנייה קלה ויצרה לעצמה מוניטין של חברה מובילה באיכות העבודה, בלוחות הזמנים ובכוח האדם המיומן שמשלב את הדור הצעיר, שחושב מהיר ויצירתי, והדור הבוגר, השקול ובעל הניסיון  לחברה סיווג קבלני ג-4 והיא מתמחה בארבעה תחומים מרכזיים: עבודות גמר, מערכות ותשתיות, תכנון ביצוע, בנייה קונבנציונאלית ולתעשייה כבדה. תחת ידיו של הצוות המיומן והמובחר של החברה ישנם מאות אלפי מ"ר של פרויקטים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, למגוון רחב של לקוחות: חברות הייטק ומשרדים, משרדים למגזר הפרטי והציבורי, תעשיות ביטחוניות, מבני ציבור וקהילה, משרדי ממשלה ופרמצבטיקה. בזכות המיומנות שרכשה החברה עם השנים בעולם הביצוע, היא החלה להיכנס לעולמות היזמות, ופרויקט "מקום טוב בגבעה" הוא אחד הפרויקטים שלה שנבנים בסטנדרט בנייה גבוה. בנוסף ממשיכה החברה את פועלה בעיר חיפה תחת התחדשות עירונית ויזמות קרקעות נוספות. כמו כן, בקרוב תחל החברה לשווק פרויקט בתכנון של כ-50 יחידות דיור לסטודנטים בקריית טבעון.

אודות המשווק: חברת AMOR SELLING HOMES, בבעלות אורלי אמיר, מהנדסת תעשייה וניהול, היא חברת שיווק  צעירה ודינמית שחיה את עולם השיווק והמכירות ומונעת מאהבה ליצירת חיבורים בין יזמים לקהל הרוכשים. הערך העליון שמלווה את החברה הוא ערך השירות שעושה את ההבדל בין "טוב" ל"מצוין".


ליצירת קשר לחצו >>כאן<<

לאתר החברה לחצו >>כאן<<

לפייסבוק לחצו >>כאן<<

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר