חיפה | צילום: מיכה בריקמן
חיפה | צילום: מיכה בריקמן

פרויקטים חדשים ודירות חדשות בחיפה והקריות

"כלבו", בפרויקט מיוחד, מגיש לכם את הפרויקטים הכי חמים שעתידים כבר בזמן הקרוב לשנות את פני חיפה והקריות

פורסם בתאריך: 28.7.24 23:10

לפרויקטים הכי חמים של חיפה והקריות לחצו >>כאן<<

"חיפה היא דווקא עיר אטרקטיבית מאוד, ואנחנו רואים את זה בשטף התוכניות שיזמים מביאים לנו לשולחן. אני רואה את המוטיבציה של יזמים לקדם פה תוכניות" – את הדברים האלה אמרה ל"כלבו" חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג, מחזיקת תיק התכנון בעיריית חיפה ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה".

לדברי גולן שטיינברג, מאז כניסתה לתפקיד, ועדת המשנה מתכנסת כל שבוע, ובמקביל מקודמים תוכניות שונות ופרויקטים של התחדשות עירונית. "מהיום הראשון אנחנו פועלים לקידום ההיתרים במבואות הדרומיים, ומדובר ב־5,000 יחידות דיור. זה אומר עוד 20 אלף תושבים שמצטרפים לעיר. לכך יש להוסיף את תוכניות ההתחדשות העירונית בשכונות החוף שיביאו עוד 30 אלף בתי אב. זה אומר עוד עיר בתוך העיר שלנו"

גולן שטיינברג יודעת על מה היא מדברת, וניכר, כי מאז חילופי השלטון דברים זזים בחסן שוקרי, ופרויקטים רבים שהיו תקועים נכנסו לשלבים שונים של תכנון וביצוע.

אבל חיפה לא לבד. תנופת פיתוח והתחדשות עירונית עוברת גם על הקריות. בתחילת החודש הוכרזו החברות שזכו במכרזים לבניית כ-3,000 יחידות דיור בצפון קרית אתא. בקרית ים נהרס בניין העירייה המיתולוגי בכיכר ניצן לטובת בנייה של כ-250 יחידות דיור, ופרויקטים רבים של התחדשות עירונית נמצאים בשלבים שונים של תכנון וביצוע.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2023 נרשמה עלייה של 31.8 אחוז בפרויקטים של פינוי-בינוי במחוז חיפה והקריותעם התחלות בנייה של 1,067 יחידות דיור בהתחדשות עירונית בהשוואה ל–809 דירות בלבד ב-2022.

לפרויקטים הכי חמים של חיפה והקריות לחצו >>כאן<<

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. חיפאי

    שכונות החוף עם בניינים על סף קריסה מחכים שנים ונכון להיום אין שום פרויקט שמתבצע

  2. אילנה

    מה עם חידוש ושיפוץ בתי ספר וגני ילדים שנראים שנות החמישים
    חידוש גני משחקים גינות ציבוריות עם קצת מעוף
    העיר קפאה בזמן

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר