פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה
פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

גילעם בזמר

פורסם בתאריך: 25.7.24 19:37

גילעם בזמר

היזם: גילעם – חברה לבנייה והתחדשות עירונית.

המשווק: אתגרים שיווק פרויקטים בבנייה.

החזון : בשכונה המובילה של חיפה, גבעת זמר, בונה חברת גילעם את "גילעם בזמר" – פרויקט מגורים יוקרתי שמשלב בין תכנון למיקום. הקרקע נרכשה על ידי חברת גילעם לפני כחצי שנה בעלות של כ-60 מיליון שקלים, ובתוך שלושה חודשים נמכרו בפרויקט יותר מ-65 אחוז מהדירות.

המפרט הטכני: פרויקט "גילעם בזמר" עוצב ותוכנן על ידי אדריכל הצמרת מיקי אוטמזגין בצורה ייחודית, ללא מרתפים ומכפילי חנייה, ויצר בניינים מאווררים, מרווחים, ופנים דירות שטרם נראה כמותו בחיפה. המפרט הטכני העשיר כולל שובר למטבח בחברת רגבה לעיצוב על פי טעמכם האישי, ריצוף גרניט פורצלן, 100 על 100, מזגן אינוורטר עם שליטה בכל חדר, דלתות פנים איכותיות בצבע לבן, תריסים חשמליים, רשתות בכל הדירה ועוד. לכל דירה שתי חניות ומחסן גדול, בחלק מהדירות קיים מחסן צמוד לדירה.

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

תמהיל הדירות: פרויקט גילעם בזמר כולל שבעה בנייני בוטיק מדורגים בני חמש קומות כל אחד, בכל בניין 10 דירות. בשלב הראשון נבנים ארבעה בניינים. בפרויקט דירות שלושה חדרים בשטח של כ- 80-70 מ"ר ומרפסות בשטח של כ-30-20 מ"ר. כל דירות שלושת החדרים בשלב א' נמכרו, ובקרוב ייפתח למכירה שלב ב'.

עוד בפרויקט: דירות ארבעה חדרים בשטח של כ-100 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-30-20 מ"ר; דירות חמישה חדרים בשטח של כ-125-120 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-30-20 מ"ר; דירות גן בשטח של כ-130 מ"ר וגינה בשטח של 260 מ"ר, וכן פנטהאוזים של שישה חדרים בשטח של כ-145-140 מ"ר ומרפסת של כ-30 מ"ר עם נוף מטריף.

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

מחירים: דירת ארבעה חדרים – החל מ-2.9 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים – החל מ-3.25 מיליון שקלים; פנטהאוז ודירת גן – החל מ-3.9 מיליון שקלים. ניתן לשלום 20 אחוז מהמחיר בזמן הרכישה, ואת יתרת התשלום לפני הכניסה ללא ריבית והצמדה – מחיר פיקס.

צפי אכלוס: שלב א' – כשנתיים. הפרויקט מלווה על ידי בנק פועלים.

אודות השכונה: גבעת זמר היא השכונה הראשונה שמוקמת על רכס הכרמל מאז נבנתה רמת חן בתחילת המילניום. לפני שנתיים החל אכלוס השכונה, וכיום מתגוררים בה מאות רבות של תושבים. השכונה, שממוקמת בין רמת אלמוגי ממערב ורוממה נמצאת דקות נסיעה ממרכז זיו ומרכז חורב. בשכונה ייבנו 1,070 יחידות דיור, שבהן יתגוררו כ-4,000 תושבים בכ-100 בניינים. רחובות השכונה נקראים על שם גדולי הזמר העברי – ממאיר אריאל לג'ו עמר, דרך יהורם גאון, ירדנה ארזי ואפילו משינה. הנוף עוצר הנשימה שנשקף מכל פינה בגבעה הוא אחת האטרקציות הגדולות בשכונה.

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

פרויקט "גילעם בזמר" | הדמיה: סימונה

אודות חברת גילעם: חברת גילעם היא חברה יזמית וקבלנית, בעלת סיווג ג'5 (בלתי מוגבל). מיום הקמתה בשנת 1994, החברה יוזמת ובונה פרויקטים למגורים, תוך מתן דגש על בנייה מיטבית ללא פשרות, על מנת להקנות ללקוחותיה את השקט והביטחון החל משלב חתימת החוזה ועד קבלת המפתח ולאחריו. בימים אלה, לצד הפרויקט "מקום טוב בגבעה", בונה החברה ברחוב היינה 19, באחד המיקומים המבוקשים בכרמל, פרויקט בוטיק של 14 דירות. בפרויקט נותר למכירה פנטהאוז בשטח של כ-170 מ"ר עם מרפסות ענקיות, גג פרטי ומעלית פרטית לגג. מחירו – 7.4 מיליון שקלים. מחיר מיני פנטהאוז – 3.9 מיליון שקלים בלבד.


ליצירת קשר: 8991*

משרד המכירות פתוח באתר

לאתר האינטרנט של חברת גילעם לחצו >>כאן<<

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר