פרויקט מרום, פארק אפקה, קרית ביאליק | הדמיה: OLIN
פרויקט מרום, פארק אפקה, קרית ביאליק | הדמיה: OLIN

פרויקט מרום, פארק אפקה, קרית ביאליק

פורסם בתאריך: 25.7.24 16:22

פרויקט מרום, פארק אפקה, קרית ביאליק

היזמים: החברות סלע בינוי, קבוצת בראל וצור ישראל.

החזון: פרויקט המגורים "מרום" בקרית ביאליק מביא בשורה חדשה לעיר במסגרת המגה פרויקט "פארק אפקה" הממוקם במרכז שכונת נאות אפק, ובו בונות החברות כ-1,600 יחידות דיור המחולקות למספר פרויקטים חדשניים ברחבי השכונה – "קדם", "גפן", "צמרות", "הנחלה", "כרמים" וכאמור גם "מרום".

כמו בכל הפרויקטים של פארק אפקה גם פרויקט "מרום" מציע אורח חיים אורבני לצד שמורת הטבע נחל נעמן, מה שמאפשר לדיירים ליהנות משני העולמות. הדירות ב"מרום" פונות למזרח ומציעות נוף פתוח לשמורת הטבע הירוקה, בעוד שהדירות הפונות למערב נהנות מנוף לקו הרקיע של הקריות, הר הכרמל והים התיכון.

המפרט הטכני: הפרויקט כולל שני מגדלים בני 23 קומות ושלושה בנייני בוטיק בני שבע קומות. משרד האדריכלים מילוסלבסקי, אחד המשרדים הוותיקים והאיכותיים בישראל, אמון על תכנון הפרויקט אשר מתאפיין בשפה אדריכלית אחידה, עם דגש על רווחת הדיירים ואיכות חייהם. במתחם יוקמו חדר כושר מאובזר, חדר ג'ימבורי לילדים ומועדון דיירים מרווח. הדירות בפרויקט מוארות, מרווחות ובעלות קו עיצובי נקי ומודרני. המרפסות צופות אל הנוף הפסטורלי של השכונה השקטה. הירידה לפרטים הקטנים, המחשבה על צורכי הדייר והמפרט המפנק הופכים את חוויית המגורים בפרויקט "מרום" לבלתי נשכחת.

תמהיל הדירות: בפרויקט ניתן למצוא מגוון דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, כולל דירות גן עם גינות מרווחות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים.

המחירים: דירות שלושה חדרים – החל מ-1.67 מיליון שקלים; דירות ארבעה חדרים – החל מ-1.945 מיליון שקלים; דירות חמישה חדרים – החל מ-2.165 מיליון שקלים, בתנאי מימון נוחים.

אודות השכונה: נאות אפק החלה להיבנות בעקבות הסכם גג שנחתם בין רשות מקרקעי ישראל לעיריית קרית ביאליק. השכונה צפויה לכלול בסיומה 4,573 יחידות דיור. השכונה נמצאת משני צידי כביש 22 והיא צמודה לשמורת הטבע עין אפק.

השכונה מחוברת לכביש עוקף קריות וקו המטרונית צפוי לעבור בה. שמות הרחובות בשכונה נקראים על שם אישים מתחום התרבות, ובשכונה נמצא פארק יהודה ברקן שהוא אחד הגדולים בצפון וכולל טיילת, מתחמי משחק ומתקני כושר. בשכונה מתוכנננים להיבנות אצטדיון כדורגל, מגרשי ספורט, גני שעשועים ובתי כנסת. בשכונה פועלים בתי ספר ועשרות גני ילדים ובהמשך צפויים להיבנות מוסדות חינוך נוספים.

אודות קבוצת סלע בינוי: חברת סלע בינוי נוסדה בשנת 2002 ומשמשת זרוע הנדל"ן של קבוצת אמנון סלע. החברה עוסקת בייזום, שיווק ובינוי של מיזמי נדל"ן עתירי מימון ממגוון קטגוריות, כגון פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים בארץ ובחו"ל. החברה מתמחה בזיהוי ואיתור קרקעות ומגרשים בעלי פוטנציאל יזמי רב, וביישום שיטות בנייה מתקדמות תוך שמירה על ערכי איכות ומצוינות. כחלק מקבוצת אמנון סלע, נהנית סלע בינוי מגב כלכלי איתן ואיתנות פיננסית. כל אלה, לצד הניסיון הרב שצברה החברה בשני העשורים האחרונים, מתורגמים לפרויקטים מרהיבים בהיקפים של מיליארדי שקלים, הכוללים אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים. כיום פרושה פעילות המגורים הענפה של החברה ברחבי הארץ: תל אביב, רמת גן, ירושלים, הרצליה, חיפה, ראשל"צ, אשדוד, נתניה, קריות ונהריה.

אודות קבוצת בראל: קבוצת בראל היא קבוצת בנייה ויזמות ותיקה ומשגשגת המתמחה בניהול, ביצוע ויזמות של מגוון פרויקטים בתחום הנדל”ן למגורים, לרבות מגדלים, וכן בתחום המשרדים והמסחר. הקבוצה מנהלת את פעילותה באופן מקצועי ואמין תוך הקפדה על איכות הבנייה, שמירה על בטיחות ועמידה בלוחות זמנים. הקבוצה פעילה משנת 2003, מוחזקת בבעלות פרטית ומונה כ-130 עובדים. הקבוצה נמצאת בצמיחה מתמדת, המשתקפת בהיקפי הביצוע, היזמות, איתור הקרקעות וכניסה לתחומים נוספים בעולמות הנדל"ן, דוגמת נדל”ן מניב ומסחרי. ניסיונה הרב של הקבוצה בתחום הנדל”ן והיכרותה עם השוק והדינמיקה שלו מאפשרים לה לצפות את פני העתיד, להתייעל ולצמוח, הודות לידע שנצבר בתכנון יעיל וחכם. לאורך כל שנות פעילותה, השכילה הנהלת החברה לשלב שירות ואמינות לצד פעילות מקצועית ענפה. פעולות אלו הוכיחו את עצמן לאורך השנים והן מביאות לצמיחה וגדילה מתמדת של פעילותה.

בקבוצת בראל פועלות שש חברות: יזמות, הנדסה וביצוע, התחדשות עירונית, תשתיות, נכסים מניבים וטכנולוגיות.

אודות קבוצת צור ישראל: חברת צור ישראל היא חברת יזמות המתכננת ובונה פרויקטים ברחבי הארץ. החברה שמה דגש על ערכי מקצועיות, אמינות וחדשנות. צור ישראל חרטה על דגלה לשים בראש סדר העדיפויות שלה את הרוכשים. היא שואפת ומתחייבת להעניק ללקוחותיה מעטפת פתרונות הכוללת ייזום, פיתוח ותכנון, שיווק ושירות מצטיינים בענף הנדל"ן, כאשר היזמים מעורבים באופן פעיל בכל אחד מהשלבים, עד לגימור הסופי. החברה מתמחה הן בייזום פרויקטים בתחום המגורים והן בייזום מתחמים מסחריים ומתחמי משרדים. כמו כן, היא יוזמת ובונה בשותפות מספר פרויקטים במקביל בין היתר בחיפה, בקרית ים, בקרית מוצקין ובקרית ביאליק.


טלפון: 6528*

לאתר הפרויקט לחצו >>כאן<<

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אייל

    השמות שם כל הזמן משתנים
    בתכלס חצי שכונה זה משקיעים שחשבו שיוכלו להשכיר ביוקר וגילו שאין ביקוש לשכירות והדירות עומדות חודשים רבים ריקות!!!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר