הבית בין האורנים | הדמיות: גיא שחם - ART DECO
הבית בין האורנים | הדמיות: גיא שחם - ART DECO

הבית בין האורנים, אחוזה

פורסם בתאריך: 22.7.24 16:04

הבית בין האורנים, אחוזה

היזם: בריזה אחזקות בע"מ מקבוצת בריזה.

המשווק: אופק גולן נדלן בע"מ – יוסי לוי.

החזון: בלב הכרמל, בשכונת אחוזה בחיפה, ברחוב סמולנסקין 7א', בונה קבוצת בריזה את "הבית בין האורנים" – פרויקט מגורים יוקרתי על גב ההר, המשלב את הטבע והחורש הטבעי של הכרמל. הפרויקט, שנבנה במסגרת תמ"א 38 – הריסה ובנייה, מציע בניין אינטימי של שש קומות, שתי דירות בקומה, ונמצא בקרבה למרכזי הקניות והבילוי, ובמרחק הליכה קצר ממרכז חורב.

המפרט הטכני: פרויקט "הבית בין האורנים" נבנה עוצב ותוכנן על ידי האדריכל תמיר הראל. הוא מציע מפרט טכני עשיר, הכולל בין היתר דלת כניסה מעוצבת רב בריח, דלתות פנים עמידות למים, תריסים חשמליים בכל דירה ומיזוג מיני VRF איכותי. בנוסף, בכל דירה מטבח מעוצב עם משטח עבודה מאבן קיסר, ברזים יוקרתיים בחדרי הרחצה, אסלות תלויות וארונות אמבטיה מעוצבים. כל אלה מסופקים על ידי המותגים המובילים בתחומם.

הבית בין האורנים | הדמיה: גיא שחם - ART DECO

הבית בין האורנים | הדמיה: גיא שחם – ART DECO

תמהיל הדירות: הפרויקט מציע 12 דירות, בהן דירות חמישה חדרים בשטח של כ-125 מ"ר, כשבכל דירה מרפסת בשטח של 14 מטר, וכן דירות גן בשטח של 100 מ"ר בנוי עם גינה בשטח של כ-50 מטר. לכל דירה מוצמדת חנייה תת קרקעית.

המחירים: דירת חמישה חדרים – החל מ-3.290 מיליון שקלים, דירות גן החל מ-2.790 מיליון שקלים.

צפי אכלוס: דצמבר 2026.

אודות השכונה:  גבולותיה של אחוזה הם כרמליה וכרמל מרכזי מצפון, עמק רושמייה ממזרח, רמת גולדה ורמת אלמוגי מדרום. במערב יוצר מצוק הכרמל גבול טבעי, שרק דרך פרויד חוצה אותו. ציר התחבורה המרכזי של אחוזה הוא שדרות מוריה, והמשכה הוא רחוב חורב ושדרות אבא חושי, כשכיכר חורב, שבלב אחוזה הוותיקה, מקשרת את עורקי התחבורה מארבעה כיוונים, והיא מהצמתים המרכזיים בעיר. השכונה מונה כ-35 אלף נפש (נכון ל-2019), מחציתם נשים ומחציתם גברים. המדד החברתי הכלכלי שלה (נכון לשנת 2017) הוא 10-9. בשכונה גני ילדים עירוניים וגנים רבים שאינם רשמיים, וכן בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים.

הבית בין האורנים

הבית בין האורנים

אודות היזם: קבוצת בריזה היא יזמית שנוסדה על ידי שני חברי ילדות, עידן זיו ויניב קפלן, אשר משלימים זה את זה כל אחד בתחום המומחיות שלו. עידן זיו אחראי על תחומי התכנון והשיווק, ויניב קפלן אחראי על הפן הביצועי, המשפטי והפיננסי. השניים חולקים את אותה תפיסה ערכית ואנושית – החשיבות של בניית מוצר איכותי ונכון לכל הצדדים. קבוצת בריזה עוסקת שנים רבות בתחום הנדל"ן, צומחת וממשיכה לצמוח. בריזה מזהה הזדמנויות לרכישת קרקעות מתוך חקירה עמוקה של השטח ובקיאות בשוק הנדל"ן על כל מרכיביו. הקבוצה מחויבת לאיכות ואמינות, עובדת עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמשלבים ידע מקיף, מקצועי, איכותי ואמין, תוך ביצוע פרויקטים, קידום היתרי בנייה, השבחת קרקעות, בניית מכרזים ועוד. עידן ויניב ממשיכים ללוות באופן אישי את הדיירים גם לאחר מסירת המפתחות.


לפרטים נוספים, טל': 052-3575674 (יוסי)

לאתר קבוצת בריזה לחצו >>כאן<<

לדף הפייסבוק של הפרויקט לחצו >>כאן<<

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. לבטל את תמא 38 בחיפה

    תל אביב הודיעה על הפסקת תמא 38 הגרועה והגיע זמן שחיפה תלך בעקבותיה. הפרויקטים האלו הרסו את הכרמל והשכונות כבר נסתמות בפקקים שעות רבות ביום.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר