פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי, הנשיא 60 הדמיה: אדריכל נתן בוכהנדלר - ט.ב.נ)
פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי, הנשיא 60 הדמיה: אדריכל נתן בוכהנדלר - ט.ב.נ)

הנשיא 60

פורסם בתאריך: 17.7.24 14:02

הנשיא 60

הקבלן: חברת יוזמה אלונים – תכנון, ניהול וביצוע בע"מ.

המשווק: אנגלו סכסון, סניף מרכז הכרמל.

החזון: בשדרות הנשיא 60 בחיפה בנתה חברת יוזמה אלונים – תכנון, ניהול וביצוע בע"מ את פרויקט "שדרות הנשיא 60" במסגרת תמ"א 38 עיבוי וחיזוק, ובימים אלה הפרויקט נמצא בשלבי אכלוס. הפרויקט כולל תוספת שלוש קומות מעל הבניין הקיים, ובסך הכל 11 דירות, בהן שש דירות קיימות וארבע דירות חדשות ופנטהאוז. הבניין נמצא במיקום מרכזי ברחוב מישורי ונגיש, קרוב לתחבורה ציבורית, למוזיאון טיקוטין, לטיילת לואי, למרכז קניות הנשיא, לקפה טיבי ובמרחק קצר ממרכז הכרמל, בית הספר ליאו באק ועוד.

המפרט הטכני: לדירות מפרט טכני עשיר, הכולל בין היתר ציפוי אבן, חנייה, גישה ללא מדרגות מהחניון למעלית, מחסן פרטי, תריסים חשמליים, דלת כניסה מעוצבת, דלתות פנים של רב בריח מסדרת "טופ", מיזוג מיני מרכזי אינוורטר עם שליטה על כל חדר בנפרד, חשמל תלת פזי, מטבח יוקרתי של חברת סמל, כלים סניטריים יוקרתיים של חברת טופולסקי ועוד. אדריכל הפרויקט הוא נתן בוכהנדלר, בעל ניסיון רב בפרויקטים מסוג זה.

פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי)

פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי)

תמהיל הדירות: הפרויקט מציע דירות בשטח של כ-140-130 מ"ר, כשניתן לחלק את הדירות בהתאם לבקשת הלקוח לדירות ארבעה או חמישה חדרים. כמו כן, בפרויקט דירת פנטהאוז. לכל דירה מרפסת של 16 מ"ר מהסלון, הצופה לנוף.
מחירים: דירות ארבעה-חמישה חדרים – החל מ-2.75 מיליון שקלים ועד 3.35 מיליון שקלים.

אכלוס: מיידי, בסוף קיץ 2024.

פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי)

פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי)

אודות השכונה: מרכז הכרמל (או הכרמל המרכזי) הוא אזור מגורים, תרבות ופנאי על רכס הכרמל. גבולותיו של מרכז הכרמל הם: במזרח – כיכר רוטרי במפגש הרחובות קיש, יפה נוף, וודג'ווד. בצפון – הרחובות הנרייטה סולד, יפה נוף וטיילת לואי. במערב – הצטלבות הרחובות איריס, דפנה ושדרות הנשיא, הצטלבות הרחובות הצופים ודרך הים וכן רחוב ניצנים לכל אורכו, כולל שדרות הצבי. בדרום – הצטלבות הרחובות וולפסון ומוריה. נכון לשנת 2019 מתגוררים בשכונה 4231 תושבים, מהם 1998 גברים, 2233 נשים. המדד החברתי הכלכלי, נכון לשנת 2017 – 8.5. בשכונה בתי הספר היסודיים ריאלי מטו"ס ודוד ילין וחטיבת ביניים ותיכון עירוני ה'. כמו כן, בשכונה מספר גנים ציבוריים.

אודות אנגלו סכסון: סניף אנגלו-סכסון מרכז הכרמל בחיפה הוא מהוותיקים שבסניפי הרשת. הסניף בבעלותו ובהנהלתו של דרור אלוני, שממשיך את דרכו של אריק אלוני ז"ל, מקים הסניף. צוות הסניף כולל יועצי נדל"ן בעלי הכשרה מקצועית ורישיון תיווך ממשרד המשפטים. סניף הבוטיק של אנגלו סכסון עוסק בשיווק של פרויקטים חדשים קטנים של חברות בנייה ותיקות ומנוסות ובעלות גב כלכלי, מוניטין וליווי בנקאי. הסניף ויועציו משמשים זרוע שיווקית של חברת הבנייה, ללא גביית עמלת שיווק מהלקוח, וזאת במקביל לתיווך נדל"ן יד שנייה מסוגים שונים על רכס הכרמל.

פרויקט "הנשיא 60" (צילום: פרטי)

פרויקט "הנשיא 60"

אודות חברת יוזמה אלונים – תכנון ניהול וביצוע בע"מ: חברת "יוזמה אלונים", בניהולו של אבי אלונים, היא חברה רשומה ברשם הקבלנים. החברה פועלת משנת 1986 ועוסקת ביזמות וביצוע פרויקטים ציבוריים, לתעשייה ומגורים. החברה בונה במסגרת תמ"א 38 פרויקטים רבים בחיפה וכן מטפלת בשלבי תכנון שונים בעשרות יחידות דיור נוספות ברחבי הכרמל. לחברה ניסיון רב שנים בניהול וביצוע של פרויקטים מורכבים עם מנהלים וצוותים קבועים וותיקים, מה שמבטיח איכות גבוהה של ביצוע המבוסס על ניסיון, הקפדה על תקנים ונהלים ומתן שירות ללקוחות בתקופת הבנייה ולאחריה. החברה היא מחלוצי קבלני התמ"א בעיר. החברה נהנית מאיתנות פיננסית וגב כלכלי איתן. את פרויקט שדרות הנשיא 60 מלווה פיננסית בנק הפועלים.


ליצירת קשר, לקבלת פרטים ולקביעת סיור ללא  מחויבות, טל': 052-4400449 (דרור אלוני)

לאתר לחצו >>כאן<<

לפייסבוק לחצו >>כאן<<

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר