-->
מודעת פסטיבל הבירה 2024 של עיריית נשר
מודעת פסטיבל הבירה 2024 של עיריית נשר

נשר ממשיכה במסורת פסטיבל הבירה עם הופעות של סחרוף ויסמין מועלם

זו הפעם הרביעית שפסטיבל הבירה בנשר יוצא לדרך באיצטדיון העירוני עם שלל בירות ודוכני מזון והופעות של אמנים מהשורה הראשונה. ראש העיר, רועי לוי: "אנו מביאים את האמנים המובילים בישראל בשילוב עם בירות מקומיות ובינלאומיות. התרבות והמורל הם הניצחון שלנו"

פורסם בתאריך: 11.9.24 12:14

עיריית נשר ממשיכה במסורת השנתית של קיום פסטיבל הבירה העירוני, שהשנה יתקיים ביום חמישי, ה-26 לחודש באיצטדיון הכדורגל העירוני.

השנה יקחו חלק מפסטיבל הזמרים ברי סחרוף ויסמין מועלם, הרכב המוזיקה האלקטרונית KADMON ולהקת הנוער הייצוגית של נשר – החברים של רני, להקה שמייצגת את מרכז אומנויות הבמה נשר שנוסדה לפני 13 שנה ומורכבת מתלמידים בני העיר. בנוסף, איך לא, המתחם יכיל דוכני בירה של סוגיה השונים ודוכני פוד-טראק. הכניסה אליו תהיה ללא תשלום.

זהו פסטיבל הבירה הרביעי במספר שמתקיים בנשר וממשיך מסורת של הבאת אומנים מהשורה הראשונה בארץ. בשנה שעברה היו אלה אביב גפן ולהקת התקווה 6 שנבחרו להופיע בו, ושנה קודם לכן הזמר אמיר דדון.

ראש עיריית נשר, רועי לוי: "זו השנה הרביעית שהעיר נשר פותחת את שעריה ומארחת את פסטיבל הבירה המסורתי. אנו מביאים את האמנים המובילים בישראל בשילוב עם בירות מקומיות ובינלאומיות. אני מבקש להודות למשרד התרבות והספורט על פועלו לקידום התרבות בישראל גם בעת הקשה הזו, התרבות והמורל הם הניצחון שלנו".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "נמשיך לקדם תקציבים ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות המקומיות בכדי לאפשר לציבור להנות מתרבות איכותית מכל מגוון הקשת. הפוגות תרבותיות הן מרכיב חשוב בחוסן האזרחי. אני מזמין את הציבור לקחת חלק באירועי תרבות. שמחים לראות כי העיר נשר מייצרת מסורת תרבותית ומקיימת את פסטיבל הבירה זו השנה הרביעית".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר